Activiteiten van Hoekstra

1. Hoekstra's profielfoto
    Hoekstra heeft een recensie geschreven voor De Dromaai

Voor deze prijs is het eten gewoon heerlijk en lekker! Geen aanmerkingen, goede service, goede prijs en en goede sfeer.

De kaart verandert niet veel, maar dat hoeft ook helemaal niet want er is genoeg keus!

2. Hoekstra's profielfoto
    Hoekstra heeft een recensie geschreven voor 't Verlangen

Echt heerlijk eten! Allemaal kleine tapas hapjes, ook voor vegetariërs genoeg keuze. Een wandeling door het menu is erg leuk, een verassing en echt genoeg! Ook het toetje is tot nu toe elke keer heerlijk geweest!

1 keer alleen op 'verse' jus d'orange gevraagd en toen kreeg ik helaas wel gewoon sinaasappelsap uit een pak, maar wel voor de prijs van verse jus d'orange. Dit was wel een beetje jammer.

Maar dat is ook het enige wat ik heb meegemaakt, het eten is verder TOP, de bediening vriendelijk!

3. Hoekstra's profielfoto
    Hoekstra heeft een recensie geschreven voor Thuis bij Fien
    Internationaal Wijchen

Al enkele keren gegeten bij Fien, gevarieerd van een verassingsmenu tot de wat 'Goedkopere' maaltijden op de kaart. Het verassingsmenu is tot nu toe altijd lekker geweest! Je kunt zelf aangeven of je vis, vlees of vegetarisch wilt. Ook als je écht iets niet lust, kun je dit even aangeven.

De bediening is heel vriendelijk en die doen er alles aan om jou het naar de zin te maken!

Prijzen zijn oké (in mijn geval als student moet ik hier niet te vaak eten, maar geniet je wel van een heerlijk menu!)

De sfeer is ook goed en gezellig met een mooi interieur.

4. Hoekstra's profielfoto
    Hoekstra heeft een recensie geschreven voor Snackbar Zuiderpoort

Lekkere frietjes, ruime keuze aan snacks en je wordt altijd gauw geholpen. Gaat bijna nooit iets verkeerd. Wisselt wel met hoeveelheden friet; ene keer is het minder dan de andere keer.