• Lid sinds 8 november 2010

Lunchroom Bisou

Activiteiten

1. Het Oude Pakhuis's profielfoto
    Het Oude Pakhuis vindt de recensie door Koelewijn voor Het Oude Pakhuis leuk

Maar 1 woord Super!! De hele avond was goed verzorgd.
    Fijne bediening, super goed en lekker eten tot in details. Complimenten aan de chef! En dat in een sfeervol restaurant, wat wil een mens nog meer!

2. Het Oude Pakhuis's profielfoto
    Het Oude Pakhuis vindt de recensie door Katja Derks voor Het Oude Pakhuis leuk

Katja Derks

Het eten is daar altijd geweldig!
    Super goede service en gastvrijheid.
    Alles klopt bij dit restaurant.

3. Het Oude Pakhuis's profielfoto
    Het Oude Pakhuis vindt de recensie door Elisabeth voor Het Oude Pakhuis leuk

Eten heerlijk als altijd, vlotte en hartelijke bediening. Knus sfeertje. Gewoon een super avondje! We komen er graag, ons favoriete stekje in Wageningen.

4. Het Oude Pakhuis's profielfoto
    Het Oude Pakhuis vindt de recensie door Marcel voor Het Oude Pakhuis leuk

Heerlijk gegeten en gezeten, in een ongedwongen sfeer. Vlees is hier een aanrader, met mooi, mals rundvlees van topkwaliteit. Bediening is erg vriendelijk, klaar om te helpen maar niet opdringerig.
    Tapas de Luxe voor twee personen als hoofdgerecht besteld. Erg lekker, veel verschillende hapjes maar ook hier is het rundvlees de absolute uitblinker. Bij de tapas wordt tevens een fles huiswijn geserveerd. Prijs/kwaliteit is duidelijk in het voordeel van de kwaliteit, terwijl je hier nog voor een meer dan redelijke prijs terecht kunt.

5. Het Oude Pakhuis's profielfoto
    Het Oude Pakhuis vindt de recensie door piet korf voor Het Oude Pakhuis leuk

Ontzettend lekker gegeten prima bediening alles echt 100% top.

Kris Claes

Lekker, een kelner die op een kundige manier uitleg gaf over de wijnen en een correcte afrekening.
    Vriendelijk.
    Wij hopen ooit nog eens terug te komen. (Het is wel twee uur rijden voor ons)

7. Het Oude Pakhuis's profielfoto
    Het Oude Pakhuis heeft gereageerd op een recensie van Het Oude Pakhuis

Beste mevrouw van den Berg,

Wat vervelend dat u last heeft gehad van de rook door het open raam. Hiervoor onze excuses. Wij zijn er als bediening voor om uw avond zo fijn mogelijk te maken, u kunt ons altijd alles vragen.
    Bedankt voor uw recensie, nu wij dit weten kunnen we er voortaan beter op letten.

Met vriendelijke groet,

Team het Oude Pakhuis

8. Het Oude Pakhuis's profielfoto
    Het Oude Pakhuis heeft een recensie geschreven voor My Asia

Verrassend lekker gegeten op het terras. Gerechten heerlijk bereid en goed gekruid. Bediening vriendelijk en gastvrij. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

9. Het Oude Pakhuis's profielfoto
    Het Oude Pakhuis vindt de recensie door RvB voor Jamie Oliver's Pizzeria niet leuk

Waanzinnig slechte pizza.
    Zwarte randen in oven.
    Vulling karig belegd.
    Aanrader: vermijd deze eetplek,
    geen cuilinaire ervaring.

10. Het Oude Pakhuis's profielfoto
    Het Oude Pakhuis is Lisa Bergsma gaan volgen.

r. postma

Heerlijk gegeten met keuze menu. Top eten. Bediening mag een tandje scherper met wat gemiste dingen. Maar zeker een zaak om terug te keren.

Willemsen

Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. De bediening was professioneel. Ondanks de drukte geen moment hoeven wachten of zelf om zaken moeten vragen. Sfeervol restaurant met een ruime keuze van gerechten. Na het dessert koffie besteld. Had op zijn minst wel een chocolaatje of bonbon erbij verwacht. Maar verder dik tevreden!

Annelies

Fijn restaurant met gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten! Ik wilde een makkelijke maaltijd voor een bezoek aan de schouwburg en lekker even ongedwongen zitten. Het eten heeft me verrast, het was bijzonder lekker en van goede kwaliteit. Als ik weer in Wageningen ben, ga ik zeker terug.

Meer activiteiten