• Lid sinds 20 december 2010
Van restaurant:

Het Gerecht heeft nog geen foto toegevoegd

1. Het Gerecht's profielfoto
    Het Gerecht vindt de recensie door Tiny Hanssen voor Het Gerecht leuk

Tiny Hanssen

Sinds een week runnen de nieuwe eigenaren restaurant "Het Gerecht.
    Ik had bij de vorige eigenaar een reservering gedaan met collega's ter ere van mijn pensionering. Wist dus niets van de overname.
    De nieuwe eigenaren hebben echter alles op alles gezet om het voor mij en mijn gasten een mooie avond te maken. En dat is heel goed gelukt.
    Het restaurant is sfeervol ingericht, de tafels mooi gedekt en de gerechten (tafeltje vol) waren verrassend en heel… heel erg lekker.
    Ik kan dan ook niet anders dan een 10 geven.
    Bedankt voor jullie geweldige gastvrijheid en succes verder.
    Groetjes. Tiny.

2. Het Gerecht's profielfoto
    Het Gerecht schreef:

Tot ons genoegen hebben wij als Eetablissement Het Gerecht mogen constateren dat u als Eet.nu site de recensie van "jekentdie" van 11 mei terecht al enigzins heeft aangepast. Nog steeds staan er echter onwaarheden in en is de recensie niet conform de werkelijkheid en realiteit.
    Wij zouden het daarom zeer op prijs stellen als u toch nog zou willen overwegen de recensie alsnog te verwijderen van uw site.
    Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

3. Het Gerecht's profielfoto
    Het Gerecht schreef:

Graag willen wij als Eetablissement Het Gerecht toch even reageren op de recensie geschreven door "jekentdie" op
    11 mei 2013. Een recensie met terechte kritiek en berustend op de waarheid is voor ons geen enkel probleem. Echter een recensie die op zijn zachts gezegd bol staat van de leugens en niet berust op de waarheid vinden wij niet op zijn plaats. Uit het taalgebruik en het dreigement blijkt ook wel dat meneer "jekentdie" waarschijnlijk niet weet waar hij het over heeft. Deze recensie is dan ook puur bedoeld om onze zaak in een kwaad daglicht te stellen. Wij verzoeken u als eet.nu site daarom zeer beleefd doch ook dringend deze op onwaarheden beruste recensie zo snel mogelijk van jullie site te verwijderen. Alvast bij voorbaat bedankt voor de medewerking.
    Eetablissement Het Gerecht.