• Lid sinds 31 oktober 2012

La Galleria

Noordwijk

1. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis heeft gereageerd op een recensie van Blauw

Bedankt Monique voor de recensie. Fijn dat je tevreden bent.
    Tot gauw bij Blauw.

2. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis heeft gereageerd op een recensie van Blauw

Marc bedankt voor de recensie. Fijn dat je genoten hebt. Tot gauw bij Blauw!

3. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis heeft gereageerd op een recensie van Blauw

Bedankt voor de recensie Emma, fijn dat je genoten hebt. Tot gauw bij Blauw!

4. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis heeft een foto toegevoegd van Blauw
    Nederlands Waalwijk
  5. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis heeft een foto toegevoegd van Blauw
    Nederlands Waalwijk
  6. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door Culinairtje voor Blauw leuk

Culinairtje

Vanmiddag heerlijke lunch unlimited gegeten. Lang geleden dat ik zo lekker en zoveel verschillende gerechten heb gegeten voor zo weinig geld. Heerlijk wij komen zeker terug!

7. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door Pols voor Blauw leuk

Gisteren met vieren na een fietstocht hier gegeten.Het was in een woord GEWELDIG.. Alles was super lekker en de borden mooi opgemaakt.Gaan zeker nog een keer hier eten.

8. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door Ivanna Londono voor Kriti leuk

Ivanna Londono

Amazing Greek and tapas bar!
    The food is delicious, Chardonnay spectacular and let me tell you about the creme brûlée... I ordered it twice!
    Owners are on top of everything and one waiter in particular made my dinner with my mother in law so beautiful! Thank you Mitchell and everyone in Kriti! I will be back!

9. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door Anita Mels voor Kriti leuk

Anita Mels

We hebben met 8 personen tapas gegeten en het was weer supergoed. Goede en vriendelijke bediening en een gezellig en knus restaurant. Bedankt en het is zeker voor herhaling vatbaar.

10. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door lekkerbek voor Kriti leuk

Dit keer voor de onbeperkt tapas proeverij gegaan. Een beetje een verrassing, aangezien de inhoud hiervan niet op hun website staat. De prijs van 27,50 is aan de hoge kant, dus we verwachtten er veel van. Eenmaal de kaart bekeken waren we een beetje teleurgesteld. De gerechten zijn niet allemaal Grieks of zelfs mediterraan. Spareribs en saté ga ik wel in een eetcafé eten. Maar bij uitserveren van de eerste bestelling: wow, wat een verrassing, wat lekker. Het buikspek was één van de lekkerste culinaire verrassingen ooit, wat een plaatje dat bord, wat heerlijk. We hebben genoten. Wijn werd goed verzorgd uitgeserveerd, lekkere hapjes als voorafje, vriendelijke, spontane dame in de bediening.

Het ging ook redelijk snel, gerechtjes en 3 nagerechtjes en koffie toe in 3,5 uur. Prima tempo dunkt me. Niets, maar dan ook niets te klagen. De enige gerechten die we wat tegen vonden vallen waren de giros en de Suzuki/bifteki met fetakaas saus. Juist bekende Griekse ingrediënten maar voor ons te machtig en door de saus te zompig. Maar verder niets dan lof. Nagerechten waren ook super, die café glacé is een doodzonde waard. En de huisgemaakte pepermunt was echt super, leuke afsluiting, we hebben bijna om het laatste stukje gevochten.

Ga binnenkort terug voor de gerechten waar ik nog niet aan toegekomen ben en voor de lekkerste gerechten die ik wel al geproefd heb.

11. Wally van de Wouw

Met 5 proeverijen gegeten. De smaak was geweldig van alle gerechten. Wat ons even tegeviel was dat we meer dan een half uur op de 2e ronde moesten wachten, dit is erg lang als je maar 1 gerechtje per keer kunt bestellen. Toen we daar de bediening op aan spraken is het verder goed verlopen en werd er sneller opgediend. De eigengemaakte pepermunt was ook ERG lekker.

12. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door A.Vincent voor Kriti leuk

A.Vincent

We hebben er heerlijk gegeten en komen er zeker vaker terug, dan gaan we voor de kleine hapjes.

13. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door Anne voor Kriti leuk

heerlijk eten en hele goede bediening. een kennis attendeerde ons op kriti.
    Wij komen zeker terug!

14. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door Guus Buster voor Kriti leuk

Guus Buster

Afgelopen zaterdag 9 juli zijn we met een gezelschap van 11 personen gaan eten bij Kriti. En ook deze keer was het weer fantastisch. We hadden gekozen voor het menu van de chef, en ik moet zeggen dat is echt een aanrader.

15. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door Pieter voor Blauw leuk

Gebruik gemaakt van het onbeperkt lunchen voor 12,50. Heerlijke gerechtjes, goede variatie, alles lekker vers. Restaurant zat goed vol en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Eigenlijk geen minpuntjes, dus top! Aanrader.

16. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door andriessen voor Blauw leuk

andriessen

Wij zijn hier een heel gezellige avond gaan genieten met vrienden. We hebben heel lekker ons buikje rond gevuld. Het eten was perfect, de bediening was vlot en heel vriendelijk. Voor iedereen aan te raden. Wij gaan zeker terug. Ik kan niet over de prijs oordelen daar ik niet heb moeten betalen, heb maar ben zeker dat het de prijs waard is.

17. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door m v d boomen voor Blauw leuk

m v d boomen

Beetje onverwachts hier gekomen en zijn leuk begeleid onze keuze ging naar "unlimited". Lekker smullen en van alles geprobeerd, kan heel goed daar het iets kleinere porties. Waren allemaal even lekker en veel keus komen zeker vaker terug.

18. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door Fam vav Gils voor Blauw leuk

Fam vav Gils

We hadden gekozen voor het kleine hapjes menu. Het begon met een heerlijke amuse en daarna heerlijke voorgerechtjes. Ook de tussen gerechtjes waren heerlijk. De hoofdgerechtjes waren ook heerlijk maar hadden iets warmer mogen zijn. Het nagerecht ging er nog net in, zo vol zaten we. Heerlijk gegeten en een heel goede uitleg van wat er op ons bord lag. Wij komen zeker terug.

19. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door De Haan voor Blauw leuk

Geweldig geluncht, lekker gegeten, in een woord geweldig. Komen zeker terug.

20. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door Henriette voor Blauw leuk

Henriette

Vriendelijk personeel.

21. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door Anita Pijnenburg voor Blauw leuk

Anita Pijnenburg

Net heerlijk gelunched met twee vrienden van mij. Was erg lekker en erg gezellig. Zeker de moeite waard om nog eens vanuit Raamsdonksveer naar jullie te komen. Hetzij lunch, hetzij diner. Beide is lekker

22. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis vindt de recensie door konings voor Blauw leuk

konings

Wij hebben ons laten verrassen met een Menu Blaauw en het was grandioos. Het eten was echt super, de bediening was heel vriendelijk en bekwaam. En het restaurant zat vol, dus met de ambiance was ook niets mis. Kortom, een echte aanrader! Wij gaan zeker nog een keer terug. Een aanwinst voor Goirle!

23. Peter van de langenberg

Het was echt wederom zo geweldig. Wat ze bij blauw op tafel zetten is in een woord "overheerlijk" zo vers en zo divers en zo geweldig lekker.

Ga zo door!!!

24. hermy fronimakis's profielfoto
    hermy fronimakis heeft Blauw toegevoegd als favoriet restaurant

Blauw eetgelegenheid gesloten

• Frans