• Lid sinds 31 juli 2011

Rajawali

Rijswijk zh

Herman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Rajawali

Wilden eerst gaan eten in de oude Tjendrawasi, was goed bekend van vroeger, bleek daar alleen nog maaltijden af te halen en moesten naar het nieuwe restaurant lopen in de Bogaard. Wel, het eten was nog steeds goed van smaak, het restaurant groter en moderner, maar er waren toch een paar punten van kritiek. Namelijk de bediening! Moesten een half uur wachten op onze drankjes (vergeten), daarna 2 loempia Semarang besteld, waar na een kwartier 1 geleverd werd, na nog zo'n 10 minuten pas de 2e loempia tegelijk met de soto ajam. Na lang wachten eindelijk de rijsttafel alle gerechten op tafel alleen.....geen rijst? Kwam ook pas weer na 5 minuten wachten. Vervolgens lekker gegeten sate kambing was top. Wilden nog wat rijst hebben, maar kregen geen contact met de bediening, dus hebben we dat maar zo gelaten. Bij het dessert kreeg ik ipv. es klappa muda, gesmolten es klappa muda, ik kon het zo opdrinken, alle ijs was al gesmolten, waarschijnlijk weer te lang in de keuken staan wachten voordat de bediening het naar onze tafel bracht. Kortom de bediening kwam erg amateuristisch over, men vergat gewoon bestellingen en had geen aandacht voor de klant, wat jammer is, want het eten was top.