• Lid sinds 21 december 2019

Table Marie Jean

3. -

Brunel

Gouda

Herman Wilkens heeft nog geen foto toegevoegd

1. Herman Wilkens's profielfoto
    Herman Wilkens vindt Table Marie Jean leuk

Herman Wilkens

2. Herman Wilkens's profielfoto
    Herman Wilkens heeft een recensie geschreven voor Table Marie Jean

We zijn hier ooit een keer terecht gekomen via de Albert Heijn actie. Toen toch maar gekozen voor het verrassingsmenu. Nou dat was het.
    Sindsdien al een paar keer geweest. Over het eten kan ik kort zijn: fantastische kwaliteit. Met zorg opgediend door leuke bediening. Dit is voor mij een sterwaardig restaurant.
    Hier voel je je echt gast. 100% aan te bevelen voor een mooie avond. Mooi eten, fijne bediening kortom: klasse met een heel grote K

3. Herman Wilkens's profielfoto
    Herman Wilkens heeft gereageerd op een recensie van Brunel

Volledig mee eens. Eigenaar moet op cursus of ander beroep kiezen. Zeker geen gastheer.

4. Herman Wilkens's profielfoto
    Herman Wilkens vindt de recensie door Anna voor Brunel leuk

De service laat echt te wensen over. Meneer (naar ons idee de eigenaar) kwam na 5 minuten vertellen dat ons stemgeluid omlaag moest omdat de keuken hier last van zou hebben?! Wij zijn 4 beschaafde volwassen jongeren en maakten echt een zeer normale entree. Zo onbeschoft nog nooit 'terecht gewezen'. Eigenaresse zag het voorval gebeuren en bood excuses aan met gratis koffie. Eten is oké maar door deze behandeling echt een afrader van onze kant! Deze man kent duidelijk de horeca wetten niet en zet zijn gasten voor schut. Jammer, want het zette voor ons een stempel op deze tent.

4,3
  5. Herman Wilkens's profielfoto
    Herman Wilkens heeft een recensie geschreven voor Brunel

Recensie Anna kan ik volledig onderschrijven. Eigenaar is ronduit onbeschoft. Toen wij klaagden dat het hoofdgerecht wel lang op zich liet wachten (ruim een uur) zei hij: “ Nou dan gaat u toch weg.” Zo schoof hij hij het probleem in onze schoenen. Hij had het gewoon vergeten door te geven aan de keuken! Jammer want de keuken is goed.
    Eigenaar: ga eens op cursus of kies een ander beroep!

6. Herman Wilkens's profielfoto
    Herman Wilkens heeft een recensie geschreven voor Buena Vista

Wij waren een lang weekend in Rijssen. We kwamen vrij toevallig terecht in dit restaurant
    In dit restaurant voelden we ons direct gast. Dat vinden wij erg belangrijk. We hadden het zes gangen tapas menu. Zonder meer fantastisch eten. Geweldige kwaliteit en met zorg opgediend. Vlees boterzacht, veel groente en steeds weer een verrassing. Kortom: deze avond vergeten we niet snel meer.
    We hebben met verbazing gekeken naar wat andere mensen te eten kregen, alles zag er fantastisch en vooral smakelijk uit.
    Nogmaals: personeel dank voor de fantastische avond met heerlijk eten en een 100% gastvrijheid. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer!