• Lid sinds 1 juli 2015

Poco Mucho

De Kater

Rhodos

Enschede

Herman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Gezellig restaurantje met prima bediening. Het eten was helaas niet naar wens. Het vlees was droog, zelfs de gyros was hier en daar aangebrand. Dit gold voor 5 verschillende gerechten. Verder waren de vermeldingen van "met champignons" teleurstellend, hier en daar was een enkele champignon te bekennen. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

2. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Poco Mucho

Zeer gezellig restaurantje. Daghap gegeten, dus goedkoop, welke uitstekend was. Goede hoeveelheid en heerlijk mals vlees. Service was goed, zeer vriendelijk, we kregen aan het einde nog gratis koffie aangeboden (waarschijnlijk omdat we de een-na-laatsten waren overigens).

3. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor De Kater

Geen hele bijzondere ambiance, maar prima. Service was gewoon goed. Spareribs gegeten, deze waren bij lange na niet de lekkerste die ik heb gegeten. Geen hoge kwaliteit, maar voor de prijs toch uitstekend (10eu onbeperkt).

4. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor De Ouwe Compagnie

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, zeer sfeervol en gezellig druk restaurantje. Het eten was heel goed, leuke gerechten en uitstekend klaargemaakt. Voor mij tot nu toe een van de betere restaurants in Enschede.