• Lid sinds 5 juni 2017

Shalom

Zutphen

Henry heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henry's profielfoto
    Henry heeft een recensie geschreven voor Shalom

Henry

Erg onbeschoft personeel dat brutaal is en totaal niet gastvrij. Een afrader, slecht personeel en het eten smaakt nergens naar, overgens erg duur.

2,5
  2. Henry's profielfoto
    Henry vindt de recensie door Myrthe voor Shalom leuk
    Internationaal Zutphen

Wat een drama. Telefonisch mijn eten besteld bij Shalom in Zutphen. Na 50 minuten wachten op mijn eten heb ik ze gebeld, ik kreeg een nogal stressende man aan de lijn met de mededeling dat ik maar even aan de telefoon moest blijven omdat het druk was. Toen heb ik bijna 10 minuten gewacht, aan de telefoon. Toen maar opgehangen want ik kreeg maar geen gehoor.. Toen besloten om nog maar even te wachten. Na nog eens 25 minuten kwam er eindelijk iemand aan de deur. Maar de bezorger had de verkeerde bestelling.. toen kon ik nog een half uur wachten met een rommelende maag en 2 hongerige kinderen. Toen kwam eindelijk de juiste bestelling, maar zat er geen saus bij. Ik heb de bezorger vriendelijk weggestuurd, geen fooi gegeven en ik zeg, ik bestel hier nooit meer!

Het eten was overigens vrij lauw, dus niet lekker warm. Het broodje van een van mijn kinderen was van onderen nogal verbrand, ze dachten zeker dat de klant het niet zou opvallen.

Als je goed, lekker eten wilt bestellen met een snelle service moet je hier niet bestellen!

2,6
  3. Henry's profielfoto
    Henry vindt de recensie door slappehap voor Shalom leuk
    Internationaal Zutphen

Kreeg een schotel geleverd met de volgende ingredienten.

Patatje koud, broodje klef en shoarma klef en saus onbesteld!

1,9
  4. Henry's profielfoto
    Henry vindt de recensie door henk voor Shalom leuk
    Internationaal Zutphen

Wij hebben er eens een keer wat gehaald en het was gelijk de laatste keer, want het was echt triest. Dit soort tentjes moeten ze verbieden, wat smerig.