• Lid sinds 30 januari 2014

De Croyse Hoeve

Aarle-Rixtel

Henri heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henri's profielfoto
    Henri heeft een recensie geschreven voor De Croyse Hoeve

Wij komen al vele jaren bij de Croyse hoeve en het bevalt ons nog steeds heel erg goed. Door mijn regelmatig verblijf in het buitenland kan ik best goed vergelijken en daar steekt de keuken van Croyse Hoeve zeker niet slecht bij af. Er is een gebalanceerde keuze in de menu's, voor elk wat wils, en de kwaliteit is zeker goed te noemen. De prijs-kwaliteit verhouding is zeker ruim voldoende. Ik ben er vorige week met een grote groep geweest (27 mensen) en die hebben allemaal heerlijk gegeten. Het enige foutje was een vergissing van een serveerster waardoor we erg lang moesten wachten op het voorgerecht, maar dat werd spontaan goedgemaakt met een aangeboden koffie voor iedereen aan het eind van de maaltijd en het langer openhouden van de bar zodat we nog wat konden naborrelen. Gisteren ben ik er weer geweest, nu met een kleine groep (8 mensen), en nu was er een probleem met een van de hoofdgerechten (Nijlbaars) die niet gaar was. Dit was de eerste keer dat ik een klacht over de kwaliteit van het eten had. De visgerechten (3x) zijn meteen terug naar de keuken gegaan en de mensen konden een ander gerecht kiezen als men dat wilde, ik bleef bij de Nijlbaars, en die was daarna wel heerlijk. Het probleem was direct en heel goed aangepakt door de bediening, zodat ook deze 3 mensen zonder echte vertraging hun hoofdgerecht kregen. Overigens heb ik de bediening al die jaren dat ik er kom gewoon heel erg prettig gevonden. Men is heel vriendelijk en behulpzaam, niet afstandelijk en zeer open voor kommentaar of (zoals gisteren en vorige week) klachten. Wat echt heel bijzonder was, de manager is aan tafel haar verontschuldigingen komen aanbieden voor dit probleem met de vis, én het feit dat er de vorige keer (waar ze toen zelf niet bij aanwezig was!) een probleempje was en bood ond het gehele etentje inclusief de drankjes aan. Wij hoefden niets te betalen!! Kom daar nog maar eens om als je ergen anders voor €40,- p.p. gegeten hebt en je hebt een klacht! Je mag al blij zijn als er dan een excuus af kan. Voor mij is en blijft de Croyse Hoeve een heerlijk restaurant in en met een geweldige ambiance waar ik zeker blijf komen!