• Lid sinds 17 mei 2011

Asianbite

Kiri's

Hashi Ya

Doetinchem

henny en fred heeft nog geen foto toegevoegd

1. henny en fred's profielfoto
    henny en fred heeft een recensie geschreven voor Asianbite

Gister hier voor het eerst gegeten - normaal deden we sushi altijd in Arnhem - daar was het eten ook prima -- maar dit restaurant heeft door de ruimte en door de sfeer (super ambiance- heel gezellig) ons nu doen besluiten dat wij voortaan hier de sushi en andere gerechten gaan eten.
    Personeel vriendelijk- doordat je zelf kunt bestellen vanaf een tablet (wat heel makkelijk ging) kun je zelf bepalen wanneer je eten en drinken op tafel komt. Prettige bijkomstigheid. Ze leggen het ook geduldig uit voor diegene die niet zo handig met computer zijn. Maar je kunt ook altijd gewoon vanaf een kaart bestellen vlg mij.
    Over het eten niets dan goed - alles goed en lekker. Wij kunnen dit restaurant bij iedereen aanbevelen.

2. henny en fred's profielfoto
    henny en fred heeft een recensie geschreven voor Sakura

Afgelopen zaterdag hier wezen eten - hadden gereserveerd om 20.00 uur - om 20.45 eindelijk na veel klagen aan een tafel gezet - drinken kwam pas rond 21.00 uur - dus we waren niet meer zo te spreken, Sakura. Ik had verwacht als je dan toch zoooo lang moet wachten dat je op zn minst een drankje van het huis krijg aangeboden. Met ons samen moesten trouwens nog veel meer mensen wachten die ook om 20.00 gereserveerd hadden. Eten is wel heerlijk - vind de koks wat afstandelijk - In Doetinchem gaat het allemaal veel gemoedelijker en gezelliger. Voor ons dus nooit meer Sakura -

3. henny en fred's profielfoto
    henny en fred heeft een recensie geschreven voor Hashi Ya

Super - wij zijn al een aantal keren hier geweest -

Wij zijn helemaal om - japans eten is het voor ons - alles heerlijk vers en lekker gekruid - het aan tafel direct bakken-grillen door de koks - met de nodige humor - perfect gewoon.

Voor een japanner zijn de prijzen heel redelijk -

Dit blijft dus voor ons een topper.

4. henny en fred's profielfoto
    henny en fred heeft een recensie geschreven voor Kiri's

Voor ons was dit de eerste en laatste keer - niet zozeer omdat het eten slecht was maar dit is echt geen restaurant - meer een eetcafe met veel te harde muziek!

Je kon nog niet eens fatsoenlijk met elkaar praten- doorgegeven aan de bediening - ging even iets zachter maar later weer gewoon te hard. De kok kwam regelmatig vragen of alles naar wens was - dat was wel ok. De kaart was niet uitgebreid - te weinig keus - de gerechten waren heel smakelijk - niet duur maar wel simpel - dit eet je thuis ook gewoon. Personeel wel vriendelijk - wij vinden dit meer iets voor even snel een hapje eten na het winkelen ofzow. Van een caribisch restaurant hadden wij meer verwacht. Hele slechte capucino!

6,1