• Lid sinds 16 januari 2011

Taste and Flavor

Groningen

Eetpark

Beilen

Henk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henk 's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Jasmijn Garden | Wokrestaurant

Afgelopen week 's avonds eten opgehaald. Maandmenu met grote bak bami.
    Een gerecht van het maandmenu gewisseld. Hiervoor moest ik 3 euro extra voor betalen.
    Tevens een extra gerecht met grote bak nasi besteld. Bami pangang is echt niet lekker. Bami was lauw. Kip was te doen, geen topper. Loempia's waren zacht, niet knapperig. De rest was wel warm. Zacht mompelend zei de man achter de kassa, dat ik veel bestelde. Jammer. Hij weet toch niet voor hoeveel mensen ik bestel.
    Kortom, ik kom niet weer. Dit voorval staat niet op zich, ik heb al meerdere keren geprobeerd of het beter zou worden. Maar helaas.

2. Henk 's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Happy World
    Internationaal Assen

Eerste keer hier geweest met vrienden. Erg tevreden. Heerlijke gerechten, vers, smakelijk. Ruim opgezet, gezellig. Vriendelijk personeel. Voor de kids op de bovenverdieping een speelruimte. Kortom erg tevreden. Gaan zeker binnenkort weer heen.

3. Henk 's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Taste and Flavor

Nav advertentie een reservering gemaakt. Prima ontvangst. Goede/duidelijke rondleiding gehad. Grote keuze in gerechten. Alles heerlijk. Biefstuk rood, is ook rood en warm. Van alles is ruim voldoende. Zeker een aanrader om heen te gaan! Wij komen zeker vaker!

4. Henk 's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Assen

Vandaag wezen eten bij het buffet. Ondanks de diversiteit van producten, was de temperatuur niet best. Lauw tot koud. Gezegd en gevraagd of dat verbeterd kon worden. Ik moest maar roeren, het onderste zou warm zijn. Helaas. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles goed was geweest. Dus nogmaals gezegd dat ik niet tevreden was. Maar de "dame" luisterde niets en liep weg met een gniffel. Dit was echt de laatste keer.

5,5
  5. Henk 's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor D' Oude Clipper

in één woord: Geweldig. Perfecte ontvangst. Prettige bediening. Heerlijk gegeten: voorgerecht, hoofdgerecht en heerlijk dessert. We komen zeker terug.

6. Henk 's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Eetpark

Ontvangst was een beetje van snel je jas uit, kun je verder lopen. Voor ons de eerste keer en goede uitleg gehad over hoe en wat. Het is erg groot, veel stoelen en tafels. Dat maakt de sfeer niet echt leuk. Wel goede stoelen. Na enige tijd was al het eten "voorradig". Goede sushi, wok normaal, niets bijzonder. De kok achter de tiepan bakplaat, weet volgens mij echt niet wat hij bakt. Zelf drinken halen is wat mij betreft prima. Alles met elkaar goed, maar om daar voor een afstand te rijden weet ik niet of dat het waard is.

7. Henk 's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Wok Palace

Erg smerig, vies, slechte bediening. Gewoon een restaurant om nooit weer naar toe te gaan. Het was in het verleden gewoon goed. Maar de eigenaar geeft niets om de gasten. Ook geen fooi gegeven. Zo slecht heb ik het nog nooit getroffen. Nooit, maar dan ook nooit weer.
    Een half uur wachten op bami/nasi. Wok gedeelte is vies, erg vies. IJsgedeelte is ook erg vies. We waren binnen drie kwartier er helemaal klaar mee en zijn weggegaan.

2,5
  8. Henk 's profielfoto