• Lid sinds 7 februari 2016

2. 9,5

Raedthuys

Lochem
Nieuwe recensie

Henk Sprukkelhorst heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Henk Sprukkelhorst's profielfoto
    Henk Sprukkelhorst vindt Merlot leuk

Henk Sprukkelhorst

2. Henk Sprukkelhorst's profielfoto
    Henk Sprukkelhorst vindt de recensie door Henk S voor Merlot leuk
    Nederlands Lochem

Heerlijk buiten op het terras gegeten. Wat een geweldige omgeving! We hadden nog geen vakantie, maar wel een vakantiegevoel. Gastheerschap staat hoog in het vaandel. Perfect! Wat een nette bediening! Prijs kwaliteit verhoud zich goed. Ga zo door!

3. Henk Sprukkelhorst's profielfoto
    Henk Sprukkelhorst vindt de recensie door Len voor Merlot leuk
    Nederlands Lochem

In september hebben we we een weekje op het resort doorgebracht en hebben we een aantal malen in Grand Café Merlot gegeten. Sinds juli 2018 is hier een nieuwe eigenaar die er alles aan doet om het tot een succes te maken. De gerechten zijn heerlijk en de prijs-kwaliteit verhouding is zeer aantrekkelijk. Kortom, een aanrader om daar de (nog simpele) menukaart uit te proberen. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer eens terug.

4. Henk Sprukkelhorst's profielfoto
    Henk Sprukkelhorst vindt de recensie door Henny voor Merlot niet leuk
    Nederlands Lochem

Ondanks reservering 2 uur moeten wachten op eten. Bediening en eten zeer slecht. Zeer lange wachttijden, zelfs voor drankjes. Ongelooflijk dat je er niets van bakt op zo’n lokatie.

5. Nederlands Lochem

Marco en Willy

Mooie inrichting en goede muziek. Het eten is heerlijk en niet standaard. Voor het dessert komt de eigenaar langs met een kar waar verschillende toetjes op staan waar je uit kan kiezen. Ook de samengestelde menu’s zijn origineel en heerlijk. Goede service. Zeer zeker een aanrader.
    Verder hebben ze originele ideeën, zoals een stamppottenbuffet, pizzadag, met kerstavond verschillende hapjes, met sjoelen, bingo en de kerstman. Dus wie van gezelligheid en lekker eten houd, moet bij Grand Café Merlot in Lochem zijn.

6. Henk Sprukkelhorst's profielfoto
    Henk Sprukkelhorst vindt de recensie door Siebel voor Merlot leuk
    Nederlands Lochem

Prima sfeer, goede bediening en heerlijk eten.

7. Henk Sprukkelhorst's profielfoto
    Henk Sprukkelhorst heeft een recensie geschreven voor Raedthuys

Heerlijk gegeten met Jolanda op een prachtig plekje "onder" de open haard. Zeer gastvrije bediening en een uitstekende kok. Zeer aan te bevelen, hier moet je geweest zijn als je Lochem bezoekt. De complimenten aan de medewerkers. Ga zo door!