• Lid sinds 2 december 2015

De Babbel

Apeldoorn

Hong Kong

Baarn

Henk Radstok heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henk Radstok's profielfoto
    Henk Radstok vindt de recensie door wilma brouwer voor de Stern leuk

Het is een restaurant voor elk wat wils, je kunt wokken, gewoon laten grillen en er is ongelooflijk veel kant en klaar wat je zo kunt pakken. Je kunt uit zo veel dingen kiezen, je eigen drankjes pakken, waar zie je dat nou? Alle all inclusief restaurants hebben vaak geen alcohol erbij, hier tap je je eigen pilsje en je eigen wijn. Slushpuppies voor de kids, allerlei koffie na, warme en koude chocomelk, zo ongelooflijk veel keus. Neem in een restaurant 4 biertjes, dan zit je al gauw aan 11 of 12 euro. Hier zit het bij de all in prijs in. Het eten is echt goed en is het je smaak niet dan heb je nog zoveel om uit te kiezen... Het toetjesbuffet is ook heerlijk. Zoveel soorten ijs, slagroom, puddingen en zoete traktaties. Ik heb al heel veel mensen de weg naar de Stern in Epe gewezen en allemaal zijn ze enthousiast en gaan dan weer met hun vrienden.

Ik zou zeggen, kijk niet naar de mindere recensies, hou de mijne in gedachten. Ga gewoon zelf proeven en ik weet zeker... u bent net als wij een fan van de Stern.

2. Henk Radstok's profielfoto
    Henk Radstok vindt de recensie door oscar voor de Stern leuk

Afgelopen weekend wezen eten. Eindelijk was het er een keer van gekomen, maar voorlopig niet weer. Een paar punten heb ik:

De ruimte is véél te groot en ongezellig ingericht. Grote "bouwlampen" hangen er aan het plafond maar geen enkele lamp hangt boven een tafel. Hierdoor zit je zelf voor het licht, zodat je in de schaduw zit te eten. Misschien eens goed naar kijken en een dimmer erop.

De bierglazen zijn warm, en het bier zelf is lauw. Niet erg lekker denk ik. Verder is het volgens mij goedkoop merkloos evenementen bier.

De messen zijn bot. Hierdoor is een stuk medium gebakken vlees niet te snijden. Misschien een idee om steak messen te gebruiken.

De dessert bakjes waren nat en niet schoon.

De bediening achter de bakplaat vond ik erg druk en schreeuwerig (neem wat ouder / volwassener personeel aan, in plaats van altijd naar goedkoop personeel kijken). Misschien ook kleinere stukken vlees inkopen zodat je met 1 lap niet gelijk zo'n vol gevoel hebt, en je dus meerdere soorten kunt nemen.

Alles vond ik gemiddeld genomen erg flauw, en had het idee dat het eten veel uit de steamer komt. Niet lekker vers gekookt dus.

Alles met elkaar vind ik de prijs niet in verhouding tot het gebodene, (€19.95 is denk ik per persoon al een zeer nette prijs) en wat ik erg teleurstellend vind is dat je vooraf moet betalen. Dit is zeer klant onvriendelijk. Volgende keer dus gewoon weer naar een ander restaurant. Ik heb uiteindelijk voor alles een cijfer gegeven, en voor de nettigheid hoog aangehouden.

Mijn advies: doe wat op zeer korte termijn met de negatieve recensies. Hier moet je er niet teveel van hebben denk ik.

3. Henk Radstok's profielfoto
    Henk Radstok vindt de recensie door Dirk Wiersma voor de Stern leuk

Sommige gerechten erg lekker zoals de ham.
    Bavarois tijdens nagerecht was ook erg lekker.
    Toch kan er veel verbeterd worden.
    Zalm in het koud buffet lag te lang en was niet lekker.
    Spareribs waren erg vet.
    Slibtong lekker maar moeilijk eetbaar i.v.m. graten, dit zal wel aan mij liggen.
    Zoetzure saus tijdens wokken had een bijsmaak.
    Rode wijn was lauw.
    Verder verbaas ik me over de jonge jongen, welke (met blote armen) mijn wokgerecht aan het bereiden was.

4. Henk Radstok's profielfoto
    Henk Radstok vindt de recensie door J. Theuling voor Hong Kong leuk
    Chinees-Indisch Baarn

J. Theuling

Het eten daar is heerlijk en zeer snel klaar.

Dit is de beste Chinees van Baarn!

5. Henk Radstok's profielfoto
    Henk Radstok heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Baarn

Ik kom hier al vele jaren en altijd is het eten van hoge kwaliteit en meer dan genoeg!
    Het is een afhaalcentrum waar je wel nog ff de krant kunt lezen tijdens het wachten.

6. Henk Radstok's profielfoto
    Henk Radstok vindt de recensie door T. de Bruin voor Eemlust leuk

T. de Bruin

Toplocatie, maar wat een chagrijnige bediening, bijna zuchtend wordt je bestelling opgenomen. Het eten komt qua kwaliteit ook niet uit boven dat van een gemiddelde snackbar, maar de prijs zeker wel ! Heel erg jammer.

7. Henk Radstok's profielfoto
    Henk Radstok vindt de recensie door Marion voor De Babbel leuk

De babbel is een leuke tent om uit te gaan.

Maar uit eten gaan zal ik niet aanraden.

Ten eerste krijg je het gevoel dat de bediening liever niet werkt dan wel, voordat we alleen al gezien waren duurde het zeker een kwartier. Vervolgens voordat je drankje komt duurt ook zeker 10 minuten. Het eten smaakt niet vers, nog nooit zo'n harde kipfilet gegeten, zo ontzettend droog en het bord ligt echt veel te vol, met opgewarmde (niet verse) groenten en veel te veel friet.

Geen aanrader, jammer van zo'n mooie tent.

8. Henk Radstok's profielfoto
    Henk Radstok vindt de recensie door Henk voor De Babbel leuk

Leuke, gezellige tent met prima personeel.
    Jammer dat het eten in kwaliteit achteruit is gegaan sinds het vernieuwen van de kaart. De verse hamburger van rundvlees is vervangen door een gefrituurd exemplaar van een onbekend soort vlees. De kipsaté is niet meer gemaakt van kipfilet maar van stukken "afval" kip.

9. Henk Radstok's profielfoto
    Henk Radstok vindt de recensie door Anoniem voor De Babbel leuk

Een maandje geleden hier gegeten met aantal collega's. Het viel mij gezien de lovende woorden van mensen die ik er over gehoord heb bijzonder tegen. Voorgerechten waren wel redelijk, maar dat kun je ook niet anders verwachten van tomaten/groenten-soep en carpaccio.

Tot mijn grote verbazing lagen de geserveerde groenten van het hoofdgerecht in een bruinige waterige substantie (jus?), en waren veel te gaar. Vlees/vis was of te gaar bij de zalm en varkenshaas, of gewoon nog koud van binnen bij de biefstuk. Ook de garneringen die bestonden uit rauwkost, gebakken aardappeltjes/frietjes waren simpel en eenvoudig. De rauwkost had van mij wel iets meer op smaak gemogen.

Ik vermoed omdat we met een groep zaten (en er budget afgesproken was) dat er hierdoor te weinig aandacht besteed is aan het eten. Gezien de recensies denk ik dat ik nog een keer onverwachts binnen stap om te kijken of het dan anders is. De echte misser vond ik wel de garing van de hoofdgerechten, iets wat toch in iedere keuken beheerst mag worden vind ik.

Kortom, ik vond het zonde van het geld. Een beetje meer aandacht voor eten zou wel op z'n plek zijn. Bediening was overigens prima, maar dit deed ons niet overhalen een nagerecht te bestellen.
    Gemiste kans, want aan de locatie ligt het zeker niet. Die ziet er goed uit.
    Hopelijk de volgende keer beter!

10. Henk Radstok's profielfoto
    Henk Radstok heeft een recensie geschreven voor De Babbel

Eten zeer matig, groente veel te zout, varkehaasje erg klein en droog, biefstuk veel te rood van binnen. Patat niet lekker. Soep leek veel op bliksoep. IJsje toe prima. Niet voor herhaling vatbaar.

3,1