• Lid sinds 7 april 2011

Beoordelingen

1. De Slimmerick

Epe
Nieuwe recensie

Henk Huiskamp heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Henk Huiskamp's profielfoto
    Henk Huiskamp heeft gereageerd op een recensie van De Slimmerick
    Henk Huiskamp
    Van restaurant

Beste Sonja,

Aangezien je niet met ons in contact wilt komen, toch even een reactie op deze recensie. Normaal gesproken reageer ik niet zo snel in het openbaar, maar ik vind het jammer dat zoiets niét wordt aangegeven bij het afrekenen, maar wél op het "wereldwijde web" wordt gezet. "De prijs/kwaliteit verhouding". Excuses dat het niet aan jullie verwachtingspatroon heeft voldaan, maar hier zijn de meningen over verdeeld, gezien de vele positieve reacties en recensies. "Klantonvriendelijk, en het is dat ik moet werken"???? Dit is normaal gesproken niet onze werkwijze, en mag zeker ook niet gebeuren, onze welgemeende excuses hiervoor. Gelukkig heeft 99% van onze gasten een andere mening hierover, wat blijkt uit bijna alle voorgaande recensies. Het kan ook niet zo zijn, dat er louter positieve bevindingen op Eet.nu geplaatst worden, daar ben ik me ook terdege bewust van. Ik vind het alleen jammer dat dit bij jullie niet gelukt is, en dat u geen contact met ons wil, om het één en ander toe te lichten. Wij streven er namelijk wel naar, om elke gast met een tevreden én voldaan gevoel huiswaarts te laten keren. Vandaar deze reactie.

Met vriendelijke groet,
    Henk Huiskamp
    Eet- & Drinkcafé De Slimmerick.

Henk Huiskamp, Eet- & Drinkcafé De Slimmerick.

2. Henk Huiskamp's profielfoto
    Henk Huiskamp heeft gereageerd op een recensie van De Slimmerick

Beste Erik,

Ik vind het raar, dat je niet reageert op het "gratis " etentje.
    Dit zegt mij voldoende!!!

3. Henk Huiskamp's profielfoto
    Henk Huiskamp schreef:

Beste Erik,

Dit is, normaal gesproken, niet onze werkwijze. Wij trachten elke gast, met een volle buik en een tevreden gevoel huiswaarts te laten keren. Vele gasten kunnen dit beamen, gezien de vele positieve reacties. Nogmaals onze excuses voor het ontevreden gevoel, en ik nodig je uit voor een etentje, om het tegendeel te kunnen laten zien.

Henk Huiskamp, Eet- & Drinkcafé De Slimmerick.

4. Henk Huiskamp's profielfoto
    Henk Huiskamp heeft De Slimmerick toegevoegd als favoriet restaurant