• Lid sinds 22 februari 2018

Henk en Marja van Vliet heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Henk en Marja van Vliet's profielfoto
    Henk en Marja van Vliet heeft gereageerd op een recensie van Hofplein

Het gratis parkeren is trouwens ook nog de moeite van het vermelden waard !!!

2. Wij zijn echte liefhebbers van spare-ribs, en hebben bij vele adressen hiervan genoten.
    De spare-ribs bij Hofplein spanden tot nu toe de kroon, maar dit bedoelen wij positief, het waren zonder twijfel de lekkerste waar we van nu toe van hebben genoten.
    Nadat wij besproken hadden was er een leuke plaats voor ons gereserveerd bij het raam.
    Wij werden vriendelijk ontvangen en echt goed bediend, het vooraf geserveerde stokbrood.
    Was lekker heet, natuurlijk was er heerlijke kruidenboter bij. De patat die bij de spareribs werd geserveerd was volgens ons zelf gemaakt, smaakte heel goed. Het onbeperkt spare-ribs eten was aan ons niet besteed, want de spare-ribs die we op ons grote bord kregen waren ruim voldoende.
    De als dessert geserveerde Dame Blanche was top, hierna namen we nog een Capachino en een koffie. Marja dronk 2 rode wijn en ik 2 biertjes en dat alles voor een totaalprijs van rond de 4 tientjes, Heb de rekening 2 x nagekeken omdat ik vermoedde dat ze iets vergeten waren.
    Echt een aanrader : gezellig, groots, genoten voor een hele kleine prijs.

3. Henk en Marja van Vliet's profielfoto
    Henk en Marja van Vliet heeft een recensie geschreven voor Hofplein

Echt een aanrader : gezellig, groots, genoten voor een hele kleine prijs.