• Lid sinds 9 maart 2016

Henk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

Henk

19 februari zijn wij getuige geweest van een gevaarlijke situatie. We zaten beneden bij de trap waar het druk was. Een personeelslid struikelde op de trap. De zware pizzaborden vlogen naar beneden, deels door de tredeopeningen. Als een wonder werd niemand getroffen, onder de trap stond een kinderwagen, 1 bord viel daar in!! Kind er gelukkig net uit!! Verder liep er een peuter van ca. 2 jaar rond, ook gemist, andere kinderen gelukkig in de ballenbak. Maar ook als je als volwassene zo'n bord op je hoofd krijgt loopt het niet goed af. De bediending had al meer meegemaakt en aan de leiding gemeld. Ergste is dat op mijn 3 meldingen per email geen enkele reactie gekomen is. Bizar hoe men met de veiligheid van klanten en personeel omgaat.
    De klacht over het parkeren valt bij het bovenstaande in het niet maar is ook belachelijk, verschillende mensen stonden vast in de blubber. Wel veel klanten willen, maar o ja ze moeten ook de auto nog kwijt. Jammer allemaal, want het concept is wel aardig. Goed zo doorgaan, dan lost dit probleem zich vanzelf op.