• Lid sinds 24 juni 2013

't Genot

Zierikzee

hendrikus heeft nog geen foto toegevoegd

1. hendrikus's profielfoto
    hendrikus vindt de recensie door Kees voor 't Genot leuk
    Steakhouse Zierikzee

Kees

Voorheen altijd lekker gegeten , maar twee weken terug was een drama, grote groepen kunnen ze waarschijnlijk niet aan..Voorgerecht(gegratineerde mosselen)was prima...Maar het hoofdgerecht wat uit gamba's gebakken in knoflookolie bestond, was werkelijk een fiasco..We hebben hier met 4 personen een klacht over in gediend,maar er werd geen actie ondernomen..er was geen spoortje knoflook te bekennen..3 punt zakjes friet voor 19 personen? Ook het iedereen voorzien van een drankje had wat beter gekund..
    Ik kom hier nooit meer!!!

2. hendrikus's profielfoto
    hendrikus heeft een recensie geschreven voor 't Genot
    Steakhouse Zierikzee

Wij hebben hier met een groep van 19 personen gegeten en kregen 3 punt zakjes friet. Wij hebben direct bijbesteld, en kregen de friet pas een kwartier nadat iedereen uitgegeten was, dus vandaar dat er bij het afruimen nog volop friet stond, dan hoeft het niet meer.
    De knoflook met gamba's waren absoluut zonder een spoor van knoflook bereid.
    Wij moesten zelf tot 2 maal toe in actie komen om wat te drinken te krijgen, want dat werd niet gevraagd.
    Er werd echt niet aan iedereen gevraagd of alles naar wens was, dat werd terloops door een van de meisjes in het voorbij lopen gevraagd aan de hele groep in 1 keer, niet individueel.

3,1