• Lid sinds 31 januari 2013

Watami

Wageningen

1. Hendrik's profielfoto
    Hendrik heeft een recensie geschreven voor Watami

Ontvangst:
    Op een woensdag avond besloten om de sushi bij Watami te proberen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen, en onze jassen werden netjes opgeborgen door het personeel.

Eten:
    De versheid van alle gerechten zijn zeer goed. Zalm en tonijn zijn uiterst vers, vol van smaak. De ratio tussen sushi rijst en zalm zeer goed. Vergeleken met andere sushibars, is het stukje rijst van de sushi klein, zodat je niet alleen rijst eet. Ze serveren ook sashimi (tuna en zalm), wat een groot pluspunt is.

De teppanyaki gerechten uitermate, alleen vind ik de saus die geserveerd werd by de beef rol minder, door de overheersende gember smaak. De lamskoteletten zijn mals.

Sfeer en service:
    Personeel is zeer vriendelijk, en ze serveren de dranken snel. Lege borden worden gelijk meegenomen wanneer het gezien wordt. De eerste ronde werd geserveerd na ongeveer 20 minuten, wat toch eigenlijk best lang is (alleen sushi en geen warme gerechten). Na de eerste ronde werden de gerechten snel geserveerd.

Al met al, het eten is vers, vlees gerechten zijn mals en goed gebakken, service is zeer goed en het personeel is zeer vriendelijk. Het is zeker aan te raden om een keer bij Watami sushi te eten i.p.v. bij de andere sushiboeren. Volgende keer weer bij Watami.