• Lid sinds 23 juli 2011

Asia

Den Haag

Tutti-Frutti

Gouda

Hendrik Jan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hendrik Jan's profielfoto
    Hendrik Jan heeft een recensie geschreven voor Janssen's IJssalon

Janssen's ijssalon in Boskoop heeft een naam hoog te houden wat betreft. hun ijs, maar er lijkt iets helemaal mis te gaan daar. Het ijs van Janssen lijkt opeens sterk in smaak achteruit te zijn gegaan.

In plaats van te genieten van goed & vers ijs dat smaakt naar méér, heb ik nu moeite om 3 bolletjes naar binnen te werken, omdat mijn mond koud en gevoelloos is geworden van de ijskristallen.
    Ik kan me nog voorstellen dat er incidenteel iets mis gaat in de bereiding van het ijs, maar na de 3e keer op rij lijkt er sprake te zijn van iets structureels.
    Erg jammer.

5,1
  2. Hendrik Jan's profielfoto
    Hendrik Jan heeft een recensie geschreven voor Tutti-Frutti

Zonder meer het meest smakelijke ijs van Gouda en (verre) omstreken, wat geserveerd wordt in een keurige zaak met uiterst vriendelijk personeel, dat zich zelfs verontschuldigd voor de langere wachttijd omdat er zich een rij voor de zaak heeft gevormd.

Vreselijk lekker vers ijs zoals het hoort te zijn, precies goed, niet te slap en niet te sterk van smaak, maar mooi verfijnd en in balans, met een natuurlijke smaak.

Normaal gesproken smul ik alleen van de fruit-varianten, maar nu ik de witte chocolade daar heb geproefd ga ik de rest van het assortiment ook maar eens onderzoeken :-)

Kortom, een ontzettende aanrader!

3. Hendrik Jan's profielfoto
    Hendrik Jan heeft een recensie geschreven voor Asia
    Chinees-Indisch Den Haag

Gewoon (h)eerlijke Chinees eten!

Mjam..... :-)