• Lid sinds 26 januari 2011

Weert
  3. -

Bi-j Siem

Nederweert

Hendrik-Jan Reinders heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hendrik-Jan Reinders's profielfoto
    Hendrik-Jan Reinders heeft een recensie geschreven voor Antje van de Statie

Geweldig mooie zaak erbij en goed voor Weert. Heerlijk gegeten en met koffie & likeur nageborreld in de Heerenkamer (met sigaar!). Nice place! :-)

2. Hendrik-Jan Reinders's profielfoto
    Hendrik-Jan Reinders heeft een recensie geschreven voor Gasterij Krabbendam

Een traditionele verjaardagsavond thuis werd ingeruild voor een avond High Wine bij Gasterij Krabbendam. Ondanks de drukke vrijdagavond was het geen probleem om met allergieën rekening te houden (lactose & gluten). We hebben met zessen genoten van sfeer, heerlijke wijn- & spijscombinaties en gastvrije mensen. Tien met een griffel.

3. Ik heb gisteren met mijn zoon gebruik gemaakt van de moederdagbrunch, voor ons de 1e keer Bi-j Siem. Het was druk, uitstekend buffet en een genoegen om kennis te maken met de gastvrijheid van Bi-j Siem. We hadden een (klein) puntje van aandacht, dat werd positief ontvangen en direct opgelost. Erg prettige zaak, complimenten! Gr. Nili Peled.

4. Sanne Janssen - Medicura

Niets dan positiefs over de sfeer, het heerlijke eten en de gezellige ambiance bij restaurant Bi-j Siem in Nederweert!
    We hebben 21 december met 32 man een heerlijke en gezellige avond gehad. Warme mensen en goed eten.
    Je hoeft hier nergens over na te denken, gewoon genieten van een heerlijke avond. Bi-j Siem ben je in goede handen!

5. Hendrik-Jan Reinders's profielfoto
    Hendrik-Jan Reinders heeft een recensie geschreven voor De Dorpsherberg

Vanavond gereserveerd met 4 gasten bij De Dorpsherberg plus een klein (lief) hondje :-). Op maandagavond in deze grillige economische tijd zat het gewoon vol, prachtig. Via een bierarrangement werden door een geroutineerde bediening 3 heerlijke bieren geserveerd bij elke gang. We hebben ronduit goed gegeten in een knusse sfeer, ruime porties, puur & voor een eerlijke prijs. Erg aan te bevelen wat ons betreft.

6. Hendrik-Jan Reinders's profielfoto
    Hendrik-Jan Reinders heeft een recensie geschreven voor Cachera
    Internationaal Weert

Vanavond met vaste gasten van Bi-j Siem gaan eten in Cachera Weert. Heerlijk gegeten en leuk dat onze voormalige oproepkracht Dorien de bediening verzorgde. Ze werkt er fulltime en deed het uitstekend! #leuk Bedankt ook voor de rondleiding, een bezoek is zeker voor herhaling vatbaar! gr. HJ & Eva Bi-j Siem

7. Hendrik-Jan Reinders's profielfoto
    Hendrik-Jan Reinders heeft een recensie geschreven voor Bi-j Siem

Geachte heer & mevrouw bhtr,
    Het is voor ons erg jammer om achteraf via eet.nu te lezen dat uw diner in Bi-j Siem niet geheel naar wens is geweest. De walnootjes die abusievelijk niet bij uw perensalade waren geserveerd zijn immers direct nageserveerd. In het geval u bij het hoofdgerecht (op de vraag van onze gastvrouw) had aangegeven dat het niet naar wens zou zijn, hadden we graag meteen naar een goede oplossing (lees: alternatief gerecht) gezocht, naar uw tevredenheid. Wij vermoeden voorzichtig dat u een bericht heeft geplaatst om een andere reden. U wilde zondagavond graag een kassabon ontvangen met de (fiscale) datum van maandag of dinsdag. Toen bleek dat het kassasysteem uw datumwens niet kon uitvoeren is uw humeur ten negatieve omgeslagen, wat u verbaal erg duidelijk heeft gemaakt aan onze (geschrokken) gastvrouw. Met 2 dagen later uw geprikkelde (onheuse) recensie als gevolg. Kunnen we binnenkort wellicht een kop koffie met elkaar drinken om de pijn uit de lucht te nemen? mvrgr Hendrik-Jan & Eva info@bi-jsiem.nl (0495) 622 001

8. Hendrik-Jan Reinders's profielfoto
    Hendrik-Jan Reinders heeft een bericht geschreven voor bhtr
  9. Hendrik-Jan Reinders's profielfoto
    Hendrik-Jan Reinders heeft een recensie geschreven voor Gasterij Krabbendam

Echt geweldig lekker gegeten vanavond op terras bij Krabbendam. Eerst een paté van eendenlever met cumberlandsaus & gelei van sauternes (fantastisch lekker!), daarna een botermalse kalfstournedos en aardbeien Romanoff. Uitstekende avond geweest met attente bediening & heerlijke Afrikaanse Sauvignon Blanc. Ik spreek voor 4, we hebben genoten!