• Lid sinds 5 september 2010

Restaurant Waddengenot

Pieterburen

Hemmo en Marjan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hemmo en Marjan's profielfoto
    Hemmo en Marjan heeft een recensie geschreven voor Restaurant Waddengenot

We hebben een beetje een nare nasmaak gekregen na ons bezoek aan dit restaurant. Dame die terras bediende was absoluut niet gastvrij/vriendelijk, we hebben geen glimlach gezien. We zaten nog niet of we werden al benaderd voor de bestelling, beetje snel! Nadat de dame voor de derde keer bij ons langslenterde hebben we maar besteld. Niet moeilijk: 2 spa blauw, thee, espresso, kroketten met brood en een broodje gezond. We kregen: lauwe thee in een vies glas (die ik terugstuurde, zien ze toch zelf ook wel?), twee glazen water (geen flesjes, was het wel spa?), 1 kroket zonder brood en een broodje gezond wat voor een broodje gezond moest doorgaan. Alleen de espresso was goed. Bestelling van de kroketten opnieuw, maar daardoor hebben we gescheiden gegeten, want het duurde nogal lang. Tel daarbij op: onvriendelijk personeel dat zelfs op het terras elkaar aanspreekt op fouten, geen verontschuldigingen voor de verkeerde en te late bestelling, ranzige tafels, gore toiletten, hoge rekening en onze ervaring was compleet.

1,5