Activiteiten van Helmut

1. Helmut's profielfoto
    Helmut heeft een recensie geschreven voor Taste of India Akbar

Heb hier super lekker gegeten, een soepje madras vooraf en inderdaad het was medium pittig. Als hoofdgerecht een lamscurrie vindaloo..... hmm, jammie, smaakvol en echt "heet".

Nette, met linnen gedekte tafels, bediening alleszins aardig maar niet al te vlot. Prijs-kwaliteit dik voor elkaar.

2. Helmut's profielfoto
    Helmut heeft een recensie geschreven voor Mama Roux

Heb hier een wildragout met puree en rodekool gegeten. Prima, lekker, geen poespas, compleet met huisgemaakte appelmoes, gewoon en toch erg lekker. Sfeer goed, bediening ruim voldoende en wat erg prettig is... als je alleen moet eten is er volop kwalitatief goed leesvoer voorhanden.
    Prijs- kwaliteit dik voor elkaar.

3. Helmut's profielfoto
    Helmut heeft Silvester's toegevoegd als favoriet restaurant

Silvester's eetgelegenheid gesloten

Paardestraat 25 Sittard
  4. Helmut's profielfoto
    Helmut heeft Hotel Colaris toegevoegd als favoriet restaurant

Hotel Colaris eetgelegenheid gesloten

Maastrichterlaan 15 Beek
  5. Helmut's profielfoto
    Helmut heeft Salvatore toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Pizzeria
    • Italiaans
    Akerstraat Noord 204 Hoensbroek
  6. Helmut's profielfoto
    Helmut heeft Santorini toegevoegd als favoriet restaurant

Santorini

Griekenland is bij velen geliefd als vakantieland
    Provinciale weg-Noord 90 Doenrade
  7. Helmut's profielfoto
    Helmut heeft Bokes toegevoegd als favoriet restaurant
    Platielstraat 7 Maastricht
  8. Helmut's profielfoto
    Helmut heeft Schinvelder Hoeve toegevoegd als favoriet restaurant

Schinvelder Hoeve eetgelegenheid gesloten

• Nederlands
    Brunssummerstraat 65 Schinveld
  9. Helmut's profielfoto
    Helmut heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Sassenheim

Voor zaken in de buurt heb ik ook een aantal malen (bijna wekelijks) hier gegeten.
    Ahhh, dit is weer sinds lange tijd een echt goede "Chinees".
    Elke avond zijn meerdere tafels bezet, de sfeer is prima net als de ontvangst. De kaart is echt uitgebreid en je kunt van Thais naar Chinees en van Indisch naar Mongools. De gastvrouw op haar wijze heel charmant, luistert goed naar je wensen en de kok verzorgt het verder op uitstekende wijze. In het weekend kun je er wokken maar dat ging aan mij voorbij.

De rekening valt altijd mee. Ben ik weer in de buurt dan kom ik hier zeer zeker terug. Een absolute aanrader.

10. Helmut's profielfoto
    Helmut heeft een recensie geschreven voor Chefke's
    Nederlands Lisse

Ik was voor zaken enkele weken in Lisse en heb Chefke's regelmatig bezocht en ben erg enthousiast. Wat een leuk restaurant, alvorens te gaan eten kun je op het terrasje of aan de gezellige bar iets drinken. De barman is erg prettig in de omgang. Vervolgens kun je aan tafel in het bijzonder leuk ingerichte restaurant, sfeer, warmte, gezelligheid cachet, kortom voor elk wat wils. De gastvrouw met aandacht voor iedereen heeft haar zaakjes goed voor elkaar. De kaart, eenvoudig maar goed, een 3 gangen menu voor € 17,50 is een absolute aanrader. Wijnkaart? Zondermeer adequaat. Na je bestelling hoef je niet lang te wachten. Ik at er o.a. een rundercarpaccio en een garnalencocktail vooraf; beiden goed op temperatuur! En zeer smaakvol, als hoofdgerechten at ik o.a. eend, varkenshaas en steak, allemaal goed bereid, goed op temperatuur en smaakvol gepresenteerd, de sauzen smaakvol maar niet het sterkste punt van de chef die in de open keuken zijn werk met plezier doet. Kom ik weer in de buurt dan staat Chefke's op mijn programma.

Belangrijk! Reserveren is beslist geen overdadige luxe want ook door de week zijn vaak alle tafeltjes bezet.