• Lid sinds 9 juli 2012

Ciao

Diemen

Heleen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Heleen's profielfoto
    Heleen heeft een recensie geschreven voor Ciao
    Italiaans Diemen

Vanavond bij ciao gegeten in Diemen. Een pizza besteld met mozzarella en aubergine. Bediening was vanaf begin onbeleefd, met name de eigenaar. Het hoofdgerecht viel nogal tegen, de aubergine smaakte alsof hij zo uit de frituur kwam, het vet droop er vanaf en ook de pizza was verzadigd met het naar frituurvet smakende vet. De bediening is geen een keer gekomen, ook toen ik ze probeerde te spreken te krijgen. Bij afruimen sprak de ober alleen tegen de oudste gast van ons gezelschap (4 in totaal) vroeg of we klaar waren en dat het vast goed gesmaakt had. Hierop antwoorde ik dat ik het gevoel had dat ik het vet uit een friteuse had gegeten en dat dat de reden was van mijn nog testerende 3/4 pizza.
    De man loet weten dat ze inderdaad de aubergine frituurde en dat dit normaal was, hij werd steeds kwader terwijl ik eigenlijk te verbaasd was.
    Bij het afrekenen werd er weer heel bot gedaan en kreeg ik letterlijk de pin onder mijn neus. Omdat de oudste van ons gezelschap hier vaak komt dacht ik toch een kleine fooi te geven, 2 euro, voor de lieve vrede. Ik gaf 5 euro en vroeg 3 terug. Ik kreeg echter niets terug, ze sloegen de kassa dicht en daarmee was het basta.
    Verbijsterd ben ik naar huis gereden.
    Hele, hele slechte service en ronduit slechte gerechten.