• Lid sinds 26 oktober 2017

1. -

De Gerrithoeve

Oisterwijk

Heleen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Heleen's profielfoto
    Heleen heeft een recensie geschreven voor De Gerrithoeve

Niet de eerste keer daar, absoluut wel de laatste.

Niks mis met de prijs/kwaliteit, want het is niet duur.

Geen verkeerd woord over het bedienend personeel, de meisjes moeten orders van 'bovenaf' opvolgen, maar 'bovenaf' mag wel een communicatiecursus volgen.

We zijn zeer onbeschoft behandeld toen we een klacht hadden over vlees bij een vegetarisch gerecht. Er is een drankje van de rekening afgehaald. Ons werd verteld dat het standaard beleid is om vleessalade bij de vegetarische groenteburger te serveren, tenzij de klant aangaf geen vlees te willen (lijkt me logisch bij een vegetarisch gerecht), daarom wilden we nog niet betalen en graag eerst een meerdere spreken omdat we dit antwoord niet acceptabel vonden.
    Uiteindelijk kwam de 'baas', die de klacht afdeed als onbelangrijk en ons vanaf de eerste minuut onbeleefd te woord stond (''Jullie gaan echt wel betalen" , "Meekomen naar achteren, nu, jij ook") en niet wilde luisteren. We wilden betalen nadat er een fatsoenlijk gesprek had plaatsgevonden. Dat laatste is niet gebeurd en we kregen nog een middelvinger na van deze meneer, terwijl hij gewoon zijn geld heeft gekregen. Beetje vreemde manier van communiceren. Zo ga je niet met klanten om, wat het probleem ook is.