• Lid sinds 27 december 2014

1. -

Restaurant Amuse

't Harde

Heinene heeft nog geen foto toegevoegd

1. Heinene's profielfoto
    Heinene heeft een recensie geschreven voor Restaurant Amuse

2e Kerstdag 2014 gegeten bij Amuse in 't Harde. De ontvangst was vriendelijk, het eten goed en de gastvrouw met collega deden hun uiterste best het voor ons (6 personen) tot een aangenaam verblijf te maken. Er is kennis van de wijnen en het gebruik maken van streekproducten vinden we sowieso een goed idee.

Maar:
    Toen één van ons door het normaal naar achteren schuiven van een stoel per ongeluk kerstdecoratie omstootte bleek dat de eigenaar niet weet wat professioneel omgaan met klanten is. Hij kwam boos naar onze tafel en zei "Weer € 60,- naar de klote" en nog een opmerking over dat hij pas gezogen had en nu weer moest zuigen. Hij gooide (!) de decoratie op een tafeltje en liep boos bij ons weg.

Toen iemand van ons daar een opmerking over maakte richting de gastvrouw bood zij excuses aan. "Prettig dat u excuses aanbied, we willen excuses van meneer zelf". Ze zou het gaan bespreken met hem. Naderhand kwam ze bij ons terug en ze vertelde dat het wel door de stress zou komen, nogmaals excuses en aan het eind van de avond kwam hij misschien nog wel naar onze tafel.
    Echter aan het eind van de avond staat meneer bij de bar rustig een praatje te maken met iemand anders, hij komt echter niet naar ons toe. Schande!!

Direct na het voorval en de reactie van meneer heeft er bijna voor gezorgd dat we weg zouden gaan zonder gegeten te hebben. Dat we daarmee ons zelf te kort zouden doen (want je kunt op 2e kerstdag niet zomaar ergens anders gaan eten) heeft ervoor gezorgd dat we zijn gebleven.