• Lid sinds 21 april 2013

1. -

't Hoogt

Soest

Heidi heeft nog geen foto toegevoegd

1. Heidi's profielfoto
    Heidi vindt de recensie door tetenburg voor 't Hoogt leuk
    Internationaal Soest

Regelmatig strijken wij neer met vrienden bij restaurant het Hoogt te soest.
    Wij wandelen uren door de soester bossen en vinden het dan gezellig een kopje koffie gebakje een soepje of een broodje te consumeren. Het was voor ons echter een grote teleurstelling toen wij daar donderdag 21 februari om 17.00 uur binnenkwamen, wat te drinken hadden besteld en twee van ons soep met een broodje gezond wilde bestellen en één van ons een uitsmijter en ik twee broodjes warm vlees. We kregen te horen dat na 17.00 er geen broodjes meer besteld kunnen worden, wel soep. Wij zijn weggegaan, teleurgesteld, er zaten totaal vier gasten en wij met zijn vieren en vonden dit gezien het tijdstip en de leegte in het restaurant erg kinderachtig. We zijn te voet teruggelopen naar het restaurant iets verder terug waar wij om 18.00 uur zonder problemen onze bestelling zo op konden geven en na een gezellig tafelen met nog een heerlijk ijsje onze wandeling naar huis weer hebben voortgezet.
    Jammer dat je als klant terwijl je regelmatig binnenkomt zo'n teleurstelling ervaart maar gelukkig dat soest meerdere restaurants heeft.

J. Tetenburg

2. Heidi's profielfoto
    Heidi vindt de recensie door Thea B voor 't Hoogt leuk
    Internationaal Soest

Wat is het eten daar schandalig.
    Wij hebben zelf de tafel moeten leegmaken, door alles op de bar te zetten. de tafel moeten schoonmaken met een servet. Dan zien we hoe de slagroom op onze warme chocomel wordt gespoten en voordat we die aangereikt kregen was alles al langs de beker gelopen, de slagroom niet meer zichtbaar en de chocolademelk lauw. Dan ruim een half uur moeten wachten en kregen toen een koude pannenkoek voorgeschoteld, die vervolgens in plaats van keurig een nieuwe te bakken in de oven gezet en met taai spek en harde randjes gewoon terug op tafel gezet en normaal gerekend zonder excuus of wat dan ook. Ronduit slecht!

3. Heidi's profielfoto
    Heidi heeft een recensie geschreven voor 't Hoogt
    Internationaal Soest

Voor t eerst (en meteen t laatst) hier geweest.
    Op t terras gezeten en een tosti besteld, medetafelgenoot had 2 krokketen met brood.
    Tosti was koud en de kroketten ook, daar zat geen boter bij en ook geen mosterd.
    Moesten ernorm lang wachten tot we konden afrekenen, andere mensen moesten zelf naar binnen om iemand te zoeken zodat ze konden betalen....
    Wat een slechte zaak!