• Lid sinds 25 oktober 2012

Brasserie UIT

Kesteren

heidi heeft nog geen foto toegevoegd

1. heidi's profielfoto
    heidi heeft een recensie geschreven voor Brasserie UIT

Wederom zijn wij naar Brasserie Uit geweest.(in de Betuwe mooi landelijk gelegen) De keuze was snel gemaakt. Door de tijd heen met verschillende vrienden daar gegeten .Elke keer sta je weer versteld van de uitzonderlijke gerechten. En vooral de combinaties van alle gerechten .(wisselende kaart) Vanaf het voorgerecht tot aan het toetje is het moeilijk kiezen. Zoveel lekkere gerechten op een uitzonderlijke manier gepresenteerd. De gastvrouw Marit geeft je het gevoel van wat worden we hier verwend. De kok is haar man en samen hebben zij een grandioos concept bedacht. Het drie gangen (verwen) menu .(27.50) Ook zijn alle gerechten los te bestellen. Deze keer had ik vooraf Bieten carpaccio met linzen kroketjes en geitenkaaskruimels .Mijn vriendin de wild zwijn pate met een compote van appel en vijgen. Hoofdgerecht Hertenbiefstuk met in een krokant jasje gesmoorde kool geserveerd met eigen jus waarin iets chocolade zit Nagerecht l. wederom ik kan niet kiezen dessert. weer o zo heerlijk.!! Heb je een dieet of allergie, overal houden ze rekening mee. Alle gerechten willen zij aanpassen,dus daar is met recht de klant Koning.! Het enige minpuntje is dat als je daar gegeten hebt. Het voor andere restaurants niet meevalt om de (goed betaalbare) kookkunsten van Brasserie Uit te evenaren.. Wel reserveren want er zijn er meer die het heerlijke eten en de top gastvrijheid ontdekt hebben. Ik zeg ......Doen en ga lekker genieten!!
    zaterdag gaan wij weer!