• Lid sinds 15 februari 2011

De Bloemkool

Bergen op Zoom

Eiggenwijzz

Middelburg

Heidi van den Heuvel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Hier afgelopen weekend gegeten met de AH kaart, erg vriendelijk ontvangen en een leuke kaart om uit te kiezen. Mijn zalmfilet was heerlijk maar de Steak van mijn man viel helaas wat tegen.

2. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor De Bloemkool

Wat een feestje was het om hier te eten!
    Gastvrije bediening, heerlijk eten en een ontzettend leuk plekje.
    Wij waren onderweg van Denbosch naar Middelburg en komen hier zeker nog een keer.

3. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Eiggenwijzz
    Internationaal Middelburg

Top concept, heerlijk eten en gastvrije bediening waar je blij van wordt. Wij vinden het een aanrader en komen zeker nog eens terug.

4. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Heerlijk gegeten, mooie gerechten en zeer gastvrije bediening. Wij komen hier zeker nog eens terug.

5. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Zenc

Hier het 4 gangen menu gegeten met de SD, het zag er allemaal erg mooi opgemaakt uit maar het was wel heel erg weinig. Voor mij niet zo'n probleem maar mijn man had hier zeker niet genoeg aan.

De prijs van de Social Deal was prima, maar als ik hier het volledige bedrag voor moest betalen dan moeten ze de portie's echt aan gaan passen.

Dank aan de aardige bediening, vooral de jongen was zeer enthousiast met zijn vak bezig.

6. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor De Beurs

Hier op Valentijnsdag gegeten, bij binnenkomst zag het er al prachtig versierd uit en de bediening was ontzettend aardig en gastvrij.
    De gerechten waren erg lekker, ook al was het ene wat beter van kwaliteit dan de ander, maar vooral de spareribs zijn een aanrader.
    Het grand dessert vonden wij wat tegenvallen, maar dat is persoonlijk. Wij hadden liever de desserts van de kaart geprobeerd, iets wat zeker mogelijk was als we erom hadden gevraagd, maar wij wilden ons aan het Valentijnsconcept houden.
    Bij binnenkomst kregen we een heerlijke cocktail en bij weggaan een mooie rode roos, iets wat ons zeer verraste.
    Wij komen zeker nog eens terug om nog meer lekkers van de kaart uit te proberen.
    Dank voor de gezellige avond.

7. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor De Colonie
    Nederlands Breda

Hier samen met mijn man op 27-12 gegeten, iets wat dit keer een beetje tegenviel.
    Ik had zalmforel, maar die vond ik niet zo lekker en erg flauw van smaak, ook alle gerechtjes die erbij lagen (het werd wel mooi opgediend) vond ik niet passen bij de zalm en waren koude gerechten (behalve de zoete aardappel frietjes). Zelf heb ik er graag iets warms bij.
    Heel erg jammer, want ik had me er echt meer van voor gesteld.

8. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor De Heren van Zeist

Samen met een vriendin hier heerlijk gegeten. Omdat er nog geen tafeltje vrij was hebben we plaats genomen aan de bar en kregen een drankje en broodplankje van het huis. Het AH menu was een echte aanrader met als voorgerecht de carpaccio, hoofdgerecht de zalm en omdat we te vol zaten voor het toetje, sloten we af met koffie.
    Leuke sfeer, gezellige bediening, kortom iets om voor terug te komen als we de volgende keer vanuit Middelburg weer eens in de buurt zijn.

9. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Bij Kees

Heerlijk gegeten, de gerechtjes waren zeer verrassend en erg lekker.
    Wat wij wel heel erg jammer vonden, was dat er juist op een zaterdagavond maar 2 tafels bezet waren, waarvan wij er 1 waren. Dit drukte de sfeer een beetje en voelde we ons verloren in het geheel.
    Ons nabestelde mandje brood helaas nooit gehad en €3,75 voor een kopje cappuccino vonden wij toch wel erg aan de prijzige kant... Een glas wijn koste ongeveer hetzelfde...

10. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor VleeschVentje

Zaterdag avond hier gegeten met de socialdeal,voor ons was het de eerste keer.
    Vooraf hadden we een plankje met gesneden vleeswaar en een plankje met smeersels.Dit was zeer smakelijk maar echt teveel voor 2 personen en wij hebben helaas de helft laten staan omdat we ook nog wilde genieten van het hoofd gerecht.
    Het hoofdgerecht waren 4 soorten vergeten vlees,op de deal stond 3 soorten maar er was er 1 aan toegevoegd,iets wat geheel overbodig was want ook dit was teveel.

Wij hebben hier heerlijk gegeten met een geweldige gastvrouw maar onze tip zou zijn om de hoeveelheden aan te passen zodat de prijs dan ook iets schappelijker kan worden.

Wij hadden met onze deal een prima prijs maar zonder dat is het allemaal aan de prijzige kant.

11. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Restaurant AMUZ
    Internationaal Goes

Heerlijk gegeten en echt alles was een foto waard, zo prachtig waren de gerechtjes opgemaakt. Wel vind ik de prijs voor een broodplankje en de nagerechten erg aan de hoge kant voor het minimale wat je ervoor op je bord krijgt ook al was dat zeer smakelijk.

Vriendelijk en gastvrije ontvangst en goede sfeer, wij komen hier zeker nog eens terug.

12. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Crimpert Salm

Na een middagje shoppen in Dordrecht hier terecht gekomen omdat het er van buiten al zo gezellig uit zag. Het eten was heerlijk, de bediening zeer gastvrij, een aanrader voor iedereen!

13. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor 't Vosje

Super snackbar met heerlijke produkten en vriendelijk en geschoold personeel. Wij komen hier regelmatig vanuit Middelburg als we bij familie zijn en tot nu toe zijn we meer dan tevreden. Ook de leuke acties en het inspelen op de feestdagen zoals de pepernoot kroket (die erg smakelijk is) geven aan hoe professioneel de eigenaar bezig is.

14. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor New Havana
    Internationaal Knokke

Het begon al dat alles wat we bestelden niet meer op voorraad was. Toen we het eten kregen was het niet lekker en zeker het hoge bedrag niet waard wat we er voor betaald hadden.

Kortom voor ons was dit zeker niet voor herhaling vatbaar.

4,3
  15. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor De Prins

Wij komen regelmatig hier lunchen en het was ook gisteren weer super lekker, wel vonden wij het heel erg jammer dat we gisteren een uur op onze lunch hebben moeten wachten. Mensen die na ons binnen kwamen hadden ondertussen al gegeten en betaald terwijl wij al ruim een uur op onze omelet zaten te wachten.

16. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Eiggenwijzz
    Internationaal Middelburg

Lekker eten in een gezellige Brasserie met vriendelijk personeel, kortom een super concept!

17. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel schreef:

18. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor SAS 1

Wij hadden via socialdeal een wandelarrangement met koffie, appeltaart, heerlijke soep en een borrel of koffie na. Super gastvrije mensen en een heerlijke plek om te wandelen.

19. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Nummer 7

Wij hebben hier gisteren 8-11 gegeten met de sweetdeal en het was in 1 woord geweldig. Heerlijk eten, vriendelijk personeel in een ongedwongen sfeer. Echt een aanrader voor iedereen!

20. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Werelds

Wij hebben hier tijdens ons weekendje Rotterdam heerlijk gegeten.Eigenaresse is een toppertje en het eten was heerlijk voor een betaalbare prijs.Kortom een echte aanrader!!!

21. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Klaarenbeek

Gisteren vanuit Middelburg een dagje Breda gedaan en gegeten bij Klarenbeek. Het was echt een super afsluiter van een heerlijke dag, wat hebben wij lekker gegeten en we zullen hier zeker vaker terug komen als we in Breda zijn.
    Wel vonden wij de wachttijden tussen de 3 gangen wat aan de lange kant maar dat noem ik een kleinigheidje.

22. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Brasserie d'Anvers

We hadden hier al van anderen over gehoord en zijn afgelopen zaterdag zelf eens gaan uitvinden hoe het was en daar kan ik heel kort over zijn...
    Het was geweldig, prima sfeer, heerlijk eten, leuke bediening!
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

23. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Zenc

Wij waren hier op valentijnsavond en hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en we zaten geweldig leuk voor het raam aan de hoge tafel.

Kortom een echte aanrader voor een heerlijk avondje!

24. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor De Vissershaven

Gisteren zijn we bij Small talk gaan eten en wij vinden het een echte aanrader!

Eten was heerlijk, bediening was super en het kleine knusse restaurantje straalde een gezellige sfeer uit.

Wij komen zeker nog een keertje terug!