• Lid sinds 24 december 2017

Eetcafe 70

De Goorn

Hayo Pino heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hayo Pino's profielfoto
    Hayo Pino heeft een recensie geschreven voor Eetcafe 70
    Internationaal De Goorn

Helaas zijn wij met onze familie bestaande uit zeven personen op vrijdag 22 December 2017 in ons plaatselijke Eetcafé 70 in De Goorn niet aan eten toegekomen.
    Bij binnenkomst om 18.30 Uur zat de zaak al flink vol. Men vroeg of we gereserveerd hadden, waarop we met; uiteraard antwoorde, en reeds drie weken geleden, dit mede gezien we als regelmatige bezoekers tijdens de afgelopen 12 jaar inmiddels wel weten hoe het er werkt.
    Na het aannemen van enkele jassen werden we naar onze tafel voorgegaan, en hoewel aan de krappe kant hebben we na wat passen en meten toch kunnen aanschuiven.
    Tijdens onze reservering hadden we n.l. uitdrukkelijk aangegeven dat er één persoon in een rolstoel bij onze groep zat en dat deze graag van het aanwezige invalide toilet gebruik wilde maken. Er bleek echter een lichte verbouwing (verplaatsen van decoratie zuil, verwijderen van tussenwand en gordijnen) noodzakelijk om via het restaurant gedeelte naar de achter gelegen eveneens volle feestzaal waarachter zich vervolgens weer het toilet bevond te geraken.
    Het echte probleem was echter de geluidoverlast, wij werden tussen twee mega tafels geplaatst met groepen van meer dan twintig man elk, die kennelijk iets te vieren hadden en duidelijk (ook voor alle overige gasten) hun 'indrink periode' reeds voorbij waren.
    Het rumoer wat deze mensen produceerden overstemde onze tafel dusdanig dat wij op onze beurt onderling geen normaal gesproken woord konden wisselen.
    Voor onze kleine familie was het deze avond juist belangrijk om even bij te kunnen praten aangezien er een nicht uit Parijs bij ons was die we hier niet elk jaar op bezoek krijgen.
    Onze moeder en tante, beiden 85-plussers konden dit onmogelijk een hele avond vol houden.
    Een alternatief in de vorm van een andere tafel in een rustiger deel van het restaurant bleek helaas geen optie. Hierop hebben we na 20 minuten 'feest herrie' besloten om de drankjes af te rekenen… en met een lege maag… maar een flinke teleurstelling rijker weer te vertrekken :-(