• Lid sinds 8 augustus 2011

Markt 8

Asten

Le Nord

Bilthoven

Hartog heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hartog's profielfoto
    Hartog heeft een recensie geschreven voor Le Nord

Heerlijk gegeten, een verrassingsmenu in 5 gangen (keuze uit 3, 5 of 7 gangen) voor een redelijke prijs, verrassende keuzes van de kok en smakelijk en professioneel uitgeserveerd. Restaurant was reeds voor de officiële opening iedere avond afgeladen vol.
    Minpuntje is een flinke prijs voor de huiswijn en een slechte akoestiek, waardoor het met alle tafels bezet lastig is elkaar te verstaan. Van de bedrijfsleiding vernamen wij dat daar binnenkort iets aan gedaan zal worden. Voor ons reden om ons binnenkort nogmaals te laten verwennen en dus zeker een aanrader!

2. Hartog's profielfoto
    Hartog heeft Le Nord toegevoegd als favoriet restaurant
    • Frans
    Soestdijkseweg Noord 492 Bilthoven
  3. Hartog's profielfoto
    Hartog heeft een recensie geschreven voor Markt 8
    Internationaal Asten

Op 3 augustus 2014 hier geweest.
    Na onze vraag aan de bediening of wij nog wat konden eten met de kinderen mochten wij een vrij tafeltje uitzoeken, en een drankje besteld. Wij vertelden dat wij ons graag wilden laten verassen en vroegen wat het alternatief voor de kinderen was. Hierop kregen we te horen dat het verrassingsmenu uitsluitend voor klanten met reservering was. We konden wel a la carte eten (teleurstelling 1).

Op het gebrachte schoolbordje stonden twee hoofdgerechten, zalm en steak Porto (teleurstelling 2). Gekozen voor nacho's vooraf en twee keer de steak Porto en twee kindergerechten.

Voorgerecht Nacho's, goed van smaak en leuk opgediend. Aanrader! Het wachten was lang maar daar kwamen de steaks en de kindergerechten dan toch. De steak arriveerde op een bord met een kommetje Port saus en een druppel knoflooksaus. Daarbij een bakje sla en bakje aardappel partjes. Het normale bestek had de grootste moeite zich een weg door het vlees te banen, het was well-done (niet gevraagd) en van onduidelijke komaf. De structuur leek nog het meest op kangoeroe vlees, maar dat is dan tenminste nog lekker. Dit vlees had geen smaak en zag er niet uit, samen met de karige bijgerechten voor € 20,50 pp een grote teleurstelling (nummer 3). We hebben beide ons vlees en de grootste deel bijgerechten laten staan. Ons commentaar aan de ober werd beantwoordt met een Oh prima, ik geef het door aan de chef. Een drankje wat werd aangeboden hebben we maar gelaten, we hadden het wel gezien hier. Jammer, geen tweede keer voor ons.

4,9
  4. Hartog's profielfoto
    Hartog heeft een recensie geschreven voor de Hooge Heerlijckheid

2e keer hier gegeten, ook nu weer voortreffelijk, veel persoonlijke aandacht en prima eten. Een aanrader voor iedereen.

5. Hartog's profielfoto
    Hartog heeft een recensie geschreven voor Rodaen
    Internationaal Bunnik

Voor het eerst naar Rodaen, waren het al lang van plan. Vooraf een lekker vers broodje, jammer dat de kruidenboter in een onhandig soort waxinelichthouder zat. Als hoofdgerecht de Entrecote - vlees was goed maar erg flauw van smaak, de basilicumpuree smaakte als puree uit een zakje, droog en korrelig. Hoewel de inrichting erg leuk is wordt de sfeer negatief beïnvloed door het geluidsniveau mede door de houten vloer die ook mee veert wanneer mensen je tafeltje passeren. Voor ons was het dus ook de laatste keer.

6. Hartog's profielfoto
    Hartog heeft een recensie geschreven voor 't Kalkoentje

Hartog

De oude boerderij aan de Neder-Rijn die met z'n achterkant naar de weg ligt doet niet verwachten wat er zich aan de andere kant afspeelt. Op het binnenterrein worden de gasten opgewacht door bedienend- of keukenpersoneel om persoonlijk welkom geheten te worden en naar binnen te worden begeleid voor een aperitief en een amuse.

De sfeer is vriendelijk en het interieur smaakvol ingericht met uitsluitend kaarslicht, uitzicht over het water.

Gekozen voor een verrassingsmenu, dit was een 5-gangen menu afgewisseld met diverse amuses, van voorgerecht tot en met de koffie alles perfect van smaak en mooi opgediend.

Prijs is aan de hoge kant maar de goede verzorging en het lekkere eten doen je dat snel vergeten.

Jan en Marieke

7. Hartog's profielfoto
    Hartog heeft Balkan toegevoegd als favoriet restaurant
    • Balkan

• Frans
    • Italiaans
    Zuiderkerkstraat 7 Groningen
  9. Hartog's profielfoto
    Hartog heeft Groenland toegevoegd als favoriet restaurant
    • Spaans
    Hoofdstraat 155 Driebergen-Rijsenburg
  10. Hartog's profielfoto
    Hartog heeft Pizzeria Friuli toegevoegd als favoriet restaurant

Pizzeria Friuli

Ervaar het Italiaanse eten in Zuidlaren!
    € -
    • Pizzeria
    • Italiaans
    Verlengde Stationsweg 6 Zuidlaren
  11. Hartog's profielfoto
    Hartog heeft een recensie geschreven voor De Gulle Gans
    Internationaal Assen

Er op zaterdag 6 augustus 2011 gegeten.

Wij hebben er regelmatig gegeten want het eten is er zoals altijd heerlijk maar een vol terras en dus bijna een verdubbeling van de capaciteit had de nodige impact op de bediening.

Hoewel de bediening erg vriendelijk en geïnteresseerd is konden wij pas na ruim een kwartier onze bestelling kwijt waarna het voorgerecht nog minimaal 20 minuten op zich liet wachten. Het hoofdgerecht kwam door na precies anderhalf uur, gezeten tegenover de bar waar zich alle bedienend personeel langs moest wringen om bij het etensliftje te komen had dit een flinke hoofdpijn tot gevolg waardoor niet meer ten volle van de gerechten genoten kon worden. De aandacht voor de klant is goed, hierdoor werd ook opgemerkt dat wij zeer snel vertrokken, maar toen was het helaas al te laat.

Samengevat, prima eten voor acceptabele prijs maar niet op een drukke avond met vol terras.

Jan, Assen.