• Lid sinds 4 april 2015
  • Leeftijd: 46

Entrepreneur at HARTELUX

HARTELUX heeft nog geen foto toegevoegd

1. Vaak met spijt na een bezoek aan een restaurant gebracht te hebben, nu dan zo dichtbij, een eetgelegenheid genaamd "onder de Linden" gelegen in het mooie Oisterwijk dat mede daardoor ook al hoge verwachtingen schept, ben ik met stomheid geslagen.

Het heeft mij kort gezegd goed gedaan dat een groep van relatief jonge mensen hier met zeer veel passie een niveau neerzet, waar menig restaurant een puntje aan kan zuigen! Tevens een duidelijke, overzichtelijk en doeltreffende site, met een paar simpele muisklikken alles duidelijk! Ik kan hier zelfs met klanten naartoe, zonder een flater te slaan, waar zelfs een afgezonderde ruimte tot de mogelijkheden behoort met bijbehorend een mooie tuin om even te recupereren.

Ik zeg nog eens met andere woorden: "Een restaurant dat, gezien de prijzen in combinatie met het mooie kwaliteitsniveau, het voor vele mensen mogelijk maakt eens te proeven van deze ook niet te vergeten goede entourage". Ik dank hierbij deze nogmaals het voltallige personeel van 't restaurant "Onder de Linden" voor een welbehagen avond! Ga zo door..

2. HARTELUX's profielfoto
    HARTELUX heeft een recensie geschreven voor Onder de Linden & de Lindenhof