• Lid sinds 1 mei 2013

Eetcafe Shalom

1. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor China Dragon
    Chinees-Indisch Utrecht

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten zeg! De 225 Szechuan Kai en alle andere gerechten waren heerlijk. De was porties waren ruim en de bediening is zoals altijd vriendelijk. Gelukkig hebben ze ook de folder online voor de snelle bestelling via Eetfolder.nl. We komen er ongeveer 3 a 4 keer per maand en we blijven maar terugkomen.

2. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Shalom

Shalom is 1 van de oudste shoarma-doner zaken van Utrecht. Ik heb er voor het eerste eten-bestelt en ik vond het heerlijk smaken. Het vlees-kruiden waren lekker en de frietjes waren lekker warm. Tevens was de bezorger vriendelijk.

3. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Sakis

harry

Ik haal mijn eten altijd bij Sakis omdat ze grote porties gyros geven. Ik bestel vaak telefonisch via eetfolder.nl en soms online via thuisbezorgd.

4. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Snack Match

harry

Vorige week voor het eerst langs geweest en een frietje en twee frikadellen gehaald. Was lekker en de moeite waard om er nog een keer eten te halen. via Eetfolder.nl kon ik ook de folder zien van de friettent

5. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Majella

harry

Eten was slecht, geen folder beschikbaar en ook niet te vinden op eetfolder.nl. İk kom hier niet meer.

5,7
  6. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Tok Tok Chicken
    Afhaal en bezorg Utrecht

harry

Voor eerste bestelt bij tok tok chicken in Leidsche rijn Utrecht. De durum was lekker en het personeel was erg vriendelijk. Tok Tok chicken via eetfolder.nl gevonden.

7. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Snackbar Nikos

harry

Voor het eerst bij Nikos Giros gehaald en ik kan alleen maar zeggen dat het heerlijk was!. Nikos via Eetfolder.nl gevonden en goed gegeten. Voor herhaling vatbaar.

8. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor La Piazza Basilico

harry

Ik haal altijd een lekkere goed gevulde İtaliaanse bol bij piazza. Heerlijk!.

9. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Afhaalcentrum Smaragdplein

harry

Dit restaurant via een website gevonden. Ik vond de pizza redelijk. Ik heb ze wel eens beter gegeten.

6,5
  10. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Snackbar Traay

harry

De sfeer is goed, binnen ziet het er goed uit en de bediening is vriendelijk. Via Eetfolder.nl gevonden en besteld. De frietjes zijn van kwaliteit en de bediening is goed. Tevens ziet de cafetaria er top uit. İk ben zeer tevreden over dit bedrijf.

11. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Wan Soen
    Chinees-Indisch Utrecht

harry

Eindelijk een lekkere Chinees, het eten is er heerlijk, de bediening is vriendelijk. Ik bestel altijd Chinese bami via Eetfolder.nl of de nasi en bami complete gerechten. Jammer dat je niet online bij ze kan bestellen.

12. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Lin-Fa
    Chinees-Indisch Zeist

harry

Naar aanleiding van de menukaart op thuisbezorgd.nl en Eetfolder.nl naar Lin Fa geweest. Ik vond het eten (tjap tjoy) redelijk en de porties goed. Ik zal toch heel eerlijk gezegd niet meer zo snel meer naar Lin Fa gaan.

13. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Namaskar

harry

Ik weet niet hoe het personeel of de sfeer is want ik bestel altijd via internet bij Namaskar. Inderdaad jammer voor de mensen die zagen dat de online bestellingen eerst de deur uit vlogen. Het eten is naar mijn mening goed. Ik zal de volgende keer weer online bestellen.

14. harry's profielfoto
    harry vindt de recensie door harry voor Snackbar Giros leuk

harry

Deze Griek maakt heerlijke Giros. İk denk wel een van de betere in Utrecht. Ik moest op zondag een half uur wachten voor het eten, maar het is de moeite waard. Heerlijk broodje, de friet, vlees en saus waren overheerlijk, de prijs/kwaliteit was goed. Bestellen via thuisbezorgd.nl gaat ook goed. Jammer dat ze niet op Eetfolder.nl of just-eat.nl zijn ingeschreven. Dan had ik namelijk extra korting op de bestelling kunnen krijgen van € 5 euro bij bezorging.

15. harry's profielfoto
    harry schreef:

lekker buiten gezellig eten met een goed gezelschap erbij!

16. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Snackbar Giros