• Lid sinds 16 maart 2015

1. Mozo

Amsterdam

Mozo

Amsterdam

Harry Oostberg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Harry Oostberg's profielfoto
    Harry Oostberg vindt de recensie door Nala87 voor Mozo leuk
    Marokkaans Amsterdam

Echt heerlijk gegeten! De service was vriendelijk en leuk, de sfeer was gezellig met gemixt publiek. De inrichting is lekker Marokkaans knus maar tegelijkertijd modern.

We hebben een aantal voorgerechten gedeeld waaronder de zahlook, pittige aubergine salade en merguez, gekruide merguez worstjes in lekkere saus. Beide waren ontzettend lekker en echte aanraders.

In Marokko heb ik tajine vlees met peer gegeten; dus ik wilde die zo graag nogmaals eten maar nog nergens gezien. Wel hier! Heerlijk zacht vlees met peer en amandelen. Mijn vriendin had de tajine van gestoofde kip met citroen en olijven, ook heerlijk! Je krijgt er heerlijk lekker warm brood bij en wij namen nog een portie couscous erbij als bijgerecht.

Als nagerecht ontzettend genoten van, op aanraden van de bediening, de huisgemaakte chocolade mousse en de Marokkaanse baklava met ijs. Ver-ruk-kelijk!

2. Harry Oostberg's profielfoto
    Harry Oostberg vindt de recensie door Hidde voor Mozo leuk
    Marokkaans Amsterdam

Geweldig eten en ontzettend gevarieerd. Normaal neem ik niet de moeite om een restaurant aan te raden, maar ben ontzettend verrast door dit kleine Marokkaanse parel. De tajines zijn spectaculair lekker, vooral de tajine met kalf en peer en de tajine met kalf en dadels. Ontzettend mals en heerlijk gekruid. Veel keus uit voorgerechten. Na de teleurstelling dat er geen alcohol wordt geserveerd werd ik na elke gang steeds enthousiaster. De Marokkaanse flan als nagerecht was subliem. Lekker eten in een klein intiem restaurant met erg leuke mensen in dienst. We komen gauw terug.

3. Harry Oostberg's profielfoto
    Harry Oostberg vindt de recensie door Jeffe voor Mozo leuk
    Marokkaans Amsterdam

Echt een aanrader voor Marokkaans eten. De couscous gerechten zijn top! Couscous met vlees en groente of de couscous met verschillende soorten vlees van de grill! Goed gekruid, couscous lekker smeuïg! Service prima en mooi ingericht.

4. Harry Oostberg's profielfoto
    Harry Oostberg heeft een recensie geschreven voor Mozo
    Marokkaans Amsterdam

Ik geef niet snel een hoog cijfer, maar binnen de Oosterse keuken doelgroep was dit verrukkelijk! Niks op aan te merken. Heerlijke voorgerechten met vele smaken. Ruime keus uit tajine gerechten. De tajine van Lham met peer was heerlijk en ook de groente tajine met kabeljauw. De Marokkaanse keuken op zijn best.

5. Harry Oostberg's profielfoto
    Harry Oostberg heeft Mozo toegevoegd als favoriet restaurant