• Lid sinds 17 november 2010

Restaurant Buitenhof

Roggel

Harry en Mayke Rooijakkers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor De Schout van Ermel

Wij hadden onbeperkt tapas. Dat onbeperkt klopt niet helemaal, na de 4 ronde duurde het erg lang voordat wij ons briefje terugkregen. Na de 5de ronde werd er gezegd dat dit onze laatste bestelling was en wij hadden nog meer dan een half uur. Het eten was goed, maar er waren ook dingen die je tegen bijbetaling kon krijgen en dat staat niet vermeld op de site. Wij eten ook altijd in Valkenburg tapas en daar doen ze niet zo moeilijk

6,3
  2. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor Aphrodite

Heerlijk eten en wij moeten er ver voor rijden maar komen iedere keer weer terug. Super mals vlees en vis en alles leuk opgediend en de smaken voortreffelijk. Lekkere wijn en top bediening. Wat wil je nog meer, wij komen zeker weer eens terug.

3. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor Valkenhof

Ontzettend lekker gegeten. Wij hadden een lekkere uiensoep en een tapasschotel voor 2 personen. De bediening was top en de sfeer is er ook uitstekend. Iedereen wil daar ook zitten omdat het gezelligheid uitstraalt. De wijn is ook erg lekker. Zeker een aanrader als je in Valkenburg bent. Wij willen zeker nog een keer terug.

4. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Voncken

De bediening was top. Het eten was ook lekker maar de prijs vonden wij toch echt minder. Wij hadden een kortingsbon en toch was het eindbedrag nog wat wij normaal kwijt zijn als wij ergens gaan eten en dan zonder koring. Wij hebben dus niets aan te merken op het eten of de bediening maar wij vinden het gewoon veel te duur.

6,1
  5. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor BUENO

Alles wat ze brachten was erg lekker. Ze hebben veel keus en je hoeft niet lang te wachten. De bediening is gezellig en vlot en super aardig. het enige minpuntje was dat ze tijdelijk geen wijnkaart hadden omdat ze een nieuwe kregen. Verder super sfeer en je weet van te voren wat je eten kost en dat is het zeker meer dan waard.

6. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor Kreta

Onze zoon had gewonnen bij Kreta en mocht gratis komen eten met nog 1 persoon. Ik mocht gratis mee en mijn man als betalende persoon. Wij hebben genoten. Wij kregen zo veel en zo veel lekkere dingen. De voorgerechten waren geweest en dat was al zo veel lekkers dat wij dachten dat wij het gehad hadden en toen kregen wij nog een hoofdgerecht en een nagerecht. En alles was super lekker en mooi opgegdiend. Grieks is echt het lekkerste eten wat er is.

7. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Super restaurant. Wij komen hier vaak en graag, omdat het iedere keer weer goed is. Vooral die lekkere salades die je onbeperkt mag pakken. Het personeel is altijd super vriendelijk en erg behulpzaam. Het eten is altijd lekker en het is ook altijd genoeg of te veel. Het is altijd weer genieten daar en wij komen er al jaren.

8. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor Valentino

De wijn was heerlijk. Het voorgerecht de antipasta was wel lekker maar erg weinig en best wel duur omdat het zo weinig was. Erg lang moeten wachten en in het begin wisten ze nog niet eens in welk glas de wijn moest. Daar hadden wij ook wel geluk mee, omdat wij wel grote glazen wijn kregen. Het hoofdgerecht was ook erg weinig. Voor ons is het niet voor herhaling vatbaar.

9. Lekker gegeten en er was genoeg te kiezen, voor ieder wat wils. Het is voor herhaling vatbaar

10. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Wij wonen in brabant en hebben ondertussen al 10 x daar gegeten en het is iedere keer weer geweldig.
    Goede bediening en heerlijk eten, echt een aanrader

11. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor De Sleutels

Zeer gezellig restaurant. Leuke bediening en wat belangrijker is, erg lekker eten. Wat opvalt, tenminste lekkere groenten erbij. Mooi opgediend en heerlijke smaken bij elkaar. Overheerlijke friet, die ook nog eens echt huisgemaakt is. Wij vinden het een echte aanrader en als wij weer in Afferden komen, gaan wij daar zeker terug

12. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Geweldig gegeten dit weekend, eerst op vrijdag en daarna op zondag. Op vrijdag met een aanbieding en op zondag gewoon. Het is erg lekker, super bediening.

13. Wij hebben overheerlijk gegeten. Super bediening en ook snel en vriendelijk. Wij mochten uit veel voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten kiezen. Best moeilijk, allemaal even lekker. Het wordt ook mooi opgediend en de smaak is fantastisch. Wij gaan zeker terug omdat wij het echt geweldig vonden.

14. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor La Casa

Wij vonden het allemaal erg lekker, maar ze beginnen inderdaad wel met te zeggen hoeveel tijd dat je hebt.
    Verder vonden wij het eten geweldig goed. Wij hebben er twee dagen achter elkaar gegeten en wij willen er zeker nog eens terug. Wij konden ook niet klagen over de bediening en het eten was er erg snel, dus de tijd die wij kregen, daar hadden wij ruimschoots genoeg aan.

15. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor De Potkachel

Wat een geluk dat wij de Potkachel op het internet zagen, wij gingen voor de surf en turf. Het was allemaal fantastich lekker en mooi opgediend. Het was allemaal met veel zorg klaargemaakt en de bediening en uitleg waren ook zeer goed. Wij hebben al op veel plaatsen gegeten, maar dit was zeker voor de prijs zéér goed. Wij hebben er van genoten, en wij kunnen het iedereen aanraden.

16. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor Aphrodite

Heerlijk eten en een leuke sfeer en een goede bediening.

17. Wij hebben wel iedere keer erg goed geëten, wij zijn er wel 8x geweest. Wij vonden het eerst wel leuker, toen werkte er iemand die zo'n sfeer kon maken en het eten op een geweldige manier kwam brengen, maar helaas die werkt er niet meer.

De laatste keer vonden wij de bediening erg jong, ze wisten niet veel.

18. Harry en Mayke Rooijakkers's profielfoto
    Harry en Mayke Rooijakkers heeft een recensie geschreven voor 't Belegh van Grol

Het eten was overheerlijk, het lag als een kunstwerk op het bord. De wijn was lekker en de bediening was top.

Bij alles wat wij kregen, kregen wij uitleg over wat er op ons bord lag. Ze hebben ook nog rekening gehouden met de gerechten, dat er geen room door mocht en dat voor één persoon aangepast en voor de andere gewoon.