• Lid sinds 10 november 2011

Beoordelingen

1. Pedro's Tapasbar

Someren
Nieuwe recensie

harrie heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. harrie's profielfoto
    Van restaurant

dankjewel Ali voor deze mooie recensie, wij blijven ons best doen.
    Graag tot de volgende keer.

2. harrie's profielfoto
    harrie vindt Pedro's Tapasbar leuk

3. harrie's profielfoto

Beste Patrick,

Wanneer je een recensie plaatst ,denk dan eerst na voor je iets schrijft, en bel ons eventjes op.De fout zit bij het reserveringsysteem van Bon Chef.Wij hebben doorgegeven dat wij een paar dagen met vakantie gingen.verder klopt het niet wat betreft de bevestiging.Deze moet ik persoonlijk signeren.
    Dit kan nooit gebeurd zijn omdat ik geen bericht heb ontvangen van BonChef.

Graag wil ik dan ook dat je mij eventjes belt of mailt dat we deze zaak recht kunnen zetten. Mijn excuses voor het ongemak.

P. Claessens chefkok Pedro's tapasbar Someren.

4. harrie's profielfoto

Beste MADpalace,
    Wil JE eventjes contact opnemen met mij . Wat JE rondstrooit op het net slaat echt nergens op.
    Of vind JE dat te genant om te weten wie JE bent

Chefkok Pedro's tapasbar Someren

5. harrie's profielfoto
    harrie heeft gereageerd op een recensie van Señora Rosa

er zijn veel betere tapasbars in en rond eindhoven ,als uitgebreide snackbar is het hier niet slecht.

6. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door Roel voor Señora Rosa leuk

Met een aantal collega's gaan eten bij Senora Rosa. De proeverij van de chef genomen. Voor mij persoonlijk een tegenvaller. De bediening bedroevend slecht. Ik heb het niet over het onverstaanbare van het personeel want dat heeft ook wel z'n charme maar het was drama. Eigenaresse onvriendelijk. Tot 3 keer toe wijn vergeten. Lang wachten. Glazen die nog niet net op tafel gesmeten worden en waarvan blijkbaar verwacht wordt dat je ze zelf gaat uitserveren. Nog nooit zo'n slechte bediening meegemaakt.
    De kwaliteit van het eten was redelijk, sommige gerechtjes waren echt lekker maar over het algemeen was het niet echt iets bijzonders. Prijs daarom te hoog. Wijn daarentegen was erg goed! Over het algemeen een erg dure menukaart. Inrichting van het restaurant vond ik wel leuk.

7. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door Joost voor Señora Rosa leuk

Lekker eten maar slechte service. Vergaten alles maar het kwam wel op de rekening te staan. En behoorlijk prijzig voor tappas.

8. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door Nana voor Señora Rosa leuk

Wat een slecht restaurant! Genoeg personeel maar niemand snapt wat hij/zij nou werkelijk aan het doen is! We hebben gewacht en gewacht maar werden niet geholpen! Uiteindelijk opgestapt!

9. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door p vogelar voor Señora Rosa leuk

p vogelar

Gisteren wezen eten in senora rosa. Het eten was bedroevend slecht! En duur! We zijn binnen een uur opgestapt en naar een ander restaurant gegaan. Ik zal dit restaurant echt aan niemand aanbevelen!

2,1
  10. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door Ans voor Señora Rosa leuk

Laat ik voorop stellen dat wij zeer regelmatig (en gevarieerd) uit eten gaan en dus beschikken over voldoende vergelijkingsmateriaal. Wij hebben vrijdag 24 oktober jl. met vijf personen gegeten bij Senora Rosa.

De prijs-kwaliteitverhouding is hier toch echt wel zoek, veel te prijzig voor wat je krijgt en het is zeer onduidelijk wat je krijgt voor je geld, wat aan het eind van de avond een onaangenaam hoge rekening oplevert...

Verder vind ik het vreemd dat je met vijf personen om maar een voorbeeld te noemen, één tournedos krijgt die je dan zelf aan tafel in stukjes moet snijden en waarvan dan ieder één hapje kan nemen. Zo ging het eigenlijk met meerdere gerechten... We waren uiteindelijk per persoon meer dan 50 euro kwijt en hadden niet eens een nagerecht gehad, wat wel in het aangeboden menu werd vermeld.

Kortom, absoluut niet aan te bevelen.

11. harrie's profielfoto
    Van restaurant

Beste Maggy, op de eerste plaats zijn wij goedkoper dan de meeste tapasbars in de regio en dan bedoel ik zeker de versheid en de kwaliteit van onze tapas.Als gasten binnenkomen of op het terras plaats willen nemen wachten deze normaal op de gastvrouw of gastheer die begeleiden dan de gasten naar een tafel.,twee euro voor mayonaise en/of curry is de normaalste zaak en helemaal niet te duur.,wijn word altijd in een nieuw gespoeld koud glas voor witte wijn geserveerd en een gepoleerd glas voor rode wijn.een normale gang van zaken is ook als men vraagt nog iets wil drinken ,ook bij kinderen.Wat betreft etiquette , wij hebben als restaurant een ervaring van 30 jaar als zelfstandig ondernemer,en weten heel wat verhalen en wijsheden van gasten .dat neemt niet weg dat je als gast eerst eventjes de tijd moet willen nemen om je klachten bij de leidinggevende neer te leggen en niet klakkeloos op internet te plaatsen.deze recensie word dan ook niet als serieus gezien,maar als misplaatste grap.

Gastvrije groeten,
    P. Claessens chefkok/eigenaar Pedro´s tapasbar Someren.

12. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door oke voor Pedro's Tapasbar leuk

super

13. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door menneke voor Pedro's Tapasbar leuk

2 weken terug zijn we met het personeel daar geweest.
    Het was oke.

Nu weet ik waarom er bij jullie altijd volk is.

14. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door Ben voor Pedro's Tapasbar leuk

Echt super lekker gegeten hier. Heb echt genoten.

Niet alleen van het eten, maar ook van de sfeer, de muziek en de bediening!

15. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door Verheul voor Pedro's Tapasbar leuk

December hebben we hier gegeten, personeel was echt geweldig! Daarom zijn we deze maand terug gekomen, het eten was heerlijk maar volgens mij hadden ze een slechte dag want het personeel was echt een stuk minder vriendelijk deze keer!

Heel erg jammer..

16. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door DenTam voor Pedro's Tapasbar leuk

Vandaag heerlijk gegeten bij dit tapas restaurant. Toen we aan kwamen rijden werden we al vriendelijk begroet door de kok die buiten stond. Degene die ons bediende was ook zeer vriendelijk en gastvrij.

Het eten was heeeeeerlijk. Wij vinden de pikante kip, bief met pepersaus en zalm met spinazie aanraders. De kip was zelfs zo lekker dat we de laatste druppel saus met de frietjes uit het pannetje visten.

Wij komen hier zeker nog een keer!

17. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door George voor Pedro's Tapasbar leuk

Je kunt beter geen soep eten in deze tent. Dat voorkomt een hoop trammelant. De prijs op de kaart is niet goed zeggen ze dan. Oplichters.

18. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door reggie voor Pedro's Tapasbar leuk

Met recht de beste in het land!

19. harrie's profielfoto
    harrie vindt de recensie door Jan voor Pedro's Tapasbar leuk

Uitermate gezellig!

Normaal ben ik niet zo schreeuwerig met hoofdletters enzo. Maar deze zaak verdient het! De ambiance, het eten en de verzorging van beide is UIT-MUNT-END!

En dat voor zo weinig geld...

20. harrie's profielfoto

Beste Wim,
    Ga voor prijs en smaak(kwaliteit)maar eens eten bij de volgende tapasbars.
    La mariposa helmond havenplein
    Que pasa Eindhoven dommelstraat
    Senora Rosa Eindhoven edenstraat
    La gitana eindhoven kerkstraat
    si senor dommelstraat

dit zijn enkele voorbeelden , hier eten wij minimaal 3 x per jaar en dan zie en proef je het verschil tussen vakmanschap en groothandel wel, andere tapasbars waar wij ook meerdere malen komen vermeld ik hier niet, want die hebben dezelfde kwaliteit als pedro´s tapasbar. Overigens wat de soep betreft , die staan wel degelijk op de kaart.Hierbij hebt u de keuze uit goulash soep,mosterd soep,knoflook soep en vissoep
    Deze laatste kost b.v. 7,10 euro maar is in de verste verte niet te vergelijken mat een soep uit genoemde tapasbars of restaurants in de wijde omgeving.
    Verder vind ik dat zoiets niet zo flauw als anoniem moet worden gemeld maar eerlijk en oprecht via een rechtstreeks gesprek.

Vriendelijke groeten,

P. Claessens chefkok Pedro´s tapasbar Someren
    Tel 0493491585

21. harrie's profielfoto

Beste Wim,
    Als eigenaar en chefkok van Pedro s tapasbar zou ik graag hebben dat een gast zijn ongenoegen tegn mij verteld ennhet niet klakkeloos rondstrooit op internet.
    onze kaart bestaat alleen maar uit verse producten die met zorg uitgekozen zijn .Zoals het voorbeeld stokjes mini tomaten , dit zijn frisse verse honing tomaatjes met verse basilicum ,mozzarella kaas en beslist geen armoedige stokjes.de soep word allemaal vers gemaakt en geserveerd met vers stokbrood uit de oven. ditzelfde geld voor de champignons.Over prijzen zullen we het maar niet hebben als men daar te weinig verstand van heeft, wij werken met allemaal verse producten en daar schort het op veel plaatsen. wij doen ons uiterste best om het onze gasten naar de zin te maken , dat zie je terug in onze bezetting van ons restaurant.Graag zien wij dan ook dat U eventjes contact met ons opneemt om e.e.a. uit de wereld te helpen.

P. Claessens chefkok Pedro s tapasbar Someren