• Lid sinds 22 juni 2019

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Harrie Hendriks heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Harrie Hendriks's profielfoto
    Harrie Hendriks heeft gereageerd op een recensie van De Opera

Beste Jos van harte welkom .

2. Harrie Hendriks's profielfoto
    Harrie Hendriks heeft gereageerd op een recensie van LEF

Nou beste Adriaan , hier verschillen we toch echt van mening . Ook ik heb bij beide chefs gegeten . Nu ben ik niet zo een zelf mad recensent als U doch zeer gastronomisch onderricht . Hoewel ik de vorige chef ook prima vondt gaat mijn voorkeur zeker naar Douwe . Gerechten met lef , verfijning en complexiteit . Ik ben niet van de wijnarrangementen en drink net als chef Helder liever een knappe fles wijn . Bij mijn laatste bezoek zeer verrast door een op mijn verzoek licht gekoelde trousseau genoten op het terras . Ik vind U met die 8 Douwe tekort doet .

Harrie Hendriks .

3. Harrie Hendriks's profielfoto