• Lid sinds 29 november 2015

Smultent Haantje

Drachten

Snackbar De Drie Turven

Drachten

Hansje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hansje's profielfoto
    Hansje heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Drie Turven

Altijd heerlijk eten daar. Snel klaar, goede service, aardige mensen. Afgelopen vrijdag ook weer geweest, de patat was heerlijk! Zoals ik patat heerlijk vind. En op de meeste dagen tot 24 uur open.

2. Hansje's profielfoto
    Hansje heeft een recensie geschreven voor Smultent Haantje

Deze zaak is tot 23 uur open. Ik kwam 22.10 uur binnen. Ik werd meteen geholpen. Ik bestelde patat en 2 x smulrol. Ik lette niet op op wat ze deed totdat ik zag dat ze aan het schoonmaken was met een sopje en een ijzeren schuurspons en een mesje om de viezigheid weg te schrapen naast de bak met vet. Ik dacht, daar zal toch niet mijn eten in zitten? Maar ik hoorde het vet niet spatten toen er waterdruppels en viezigheid in viel, dus dat zat wel goed, dacht ik. Plotseling zag ik dat ze patat uit de magnetron haalde, dat ging het vet in. Ik dacht, vreemd maar het zal wel goed zijn. Het duurde allemaal erg lang. Om 22.50 uur haalde ze de smulrol uit het vet. Toch het vet waar ze naast schoonmaakte. De patat was ook klaar.

Toen ik thuis kwam, zag ik slappe kleffe smulrol en de patat was niet te eten. De smulrol aan de binnekant was een beetje warm en dat kon je nog wel eten. Ik heb meteen gebeld, en mevrouw reageerde behoorlijk verontwaardigd. Ze kreeg nooit klachten en ze deed het altijd zo. Smulrol hoorde niet krokant te zijn maar slap. Even later zei ze dat de smulrol wel krokant de zak in was gegaan en dat het anders lang genoeg geduurd had. (Ja zeker!! 40 minuten!) Nou ik kan er niks aan doen, wat wil je nou!? Ik zei, ik ben 8 euro kwijt aan iets wat niet te eten is. Normaal is het wel redelijk bij jullie. En steeds weer hoorde ik, Nou ik kan er niks aan doen hoor! Wat moet je nou! Op het laatst zou ze met de baas overleggen. En misschien kreeg ik het de volgende keer gratis.

Ik kom daar niet meer. Achteraf bedenk ik mij dat het vet al uit heeft gestaan, dat was lauw en dat het daarom zo lang duurde en daarom werd het niet krokant. De patat eerst in de magnetron doen en daarna in lauw vet, dat is dus ook niet te eten! Dan krijg je een rare smaak en het blijft in je mond kleven. bah. Jammer. Vooral haar agressieve reactie.

Wat ik ook niet prettig vond was de kat waar je over heen moest stappen om binnen te komen. Ik heb niets tegen katten, maar niet in zo'n zaak.