• Lid sinds 6 november 2010

Restaurant Saveurs

Etten-Leur

Visrestaurant Marktzicht

Dordrecht

Hansepans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hansepans's profielfoto
    Hansepans heeft een recensie geschreven voor Restaurant Saveurs

Op 6/11 heb ik een recensie geschreven met forse kritiek.

Wij hadden dit ook naar Saveurs gemaild omdat wij zeer teleurgesteld waren. Dit heeft geresulteerd in een goed persoonlijk gesprek. E.e.a. Bleek ontstaan te zijn door een behoorlijke miscommunicatie in de keuken, hetgeen in de beste restaurants kan voorkomen.

De geuite kritiek wil ik hierbij dan ook intrekken en mijn beoordeling geven voor alle keren dat wij wel goed gegeten hebben.

2. Hansepans's profielfoto
    Hansepans heeft een recensie geschreven voor Visrestaurant Marktzicht

Vanavond een complete verrassing meegemaakt. Toen we binnenkwamen en het interieur aanschouwden was het even slikken want dit had niet echt een geweldige uitstraling. Echter het eten was in een woord "geweldig"! En daar gaat het om.

Als voorgerecht coquilles in een heerlijke saus en als hoofdgerecht had ik voor de bouillabaisse gekozen. Tjonge, jonge, dat was werken, niet alleen om de 1/2 kreeft en de supergrote gamba te ontleden, maar vooral om de grote hoeveelheid vis die er ook nog in zat op te krijgen. De bediening was vriendelijk en de chef uiterst gastvrij en zeer gepassionneerd over zijn gerechten en staf. Kortom: een echte aanrader!

3. Hansepans's profielfoto
    Hansepans heeft een recensie geschreven voor Restaurant Saveurs

Reeds meerdere malen bij Saveurs gegeten en ook aanbevolen aan kennissen. Echter wat er gisteren (5/11) aan de hand was, weet ik niet, maar het was echt een verrassingsmenu maar dan in de zeer negatieve zin. Voorgerecht een plakje Coburgerham gerold om wat gemengde sla, hoofdgerecht een in de oven (goed) gegaarde Doradefilet waar weinig tot geen smaak aan zat en dat op een bedje van haricotverts met couscous werd geserveerd. Ook hieraan zat weinig tot geen smaak. Kortom: prijs kwaliteit verhouding volkomen zoek. Erg jammer. Op de vraag van de aardige kelner of het gesmaakt had, naar alle eerlijkheid "nee" gezegd. En uitlegd waarom niet. Hij heeft dit aan de keuken doorgegeven maar die hebben geen enkele reactie gegeven. De reservering voor het kerstmenu hebben we dan ook geannuleerd. Maar dat zullen ze waarschijnlijk geen probleem vinden, want het zit toch wel vol.

3,5