• Lid sinds 10 februari 2010

Bistro Ben

Doetinchem

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Witte Wieven

Een van de laatste mogelijkheden om nog wild te eten. Het was voortreffelijk, heerlijk, maar ja, dat zijn we eigenlijk altijd wel als we daar eten.

2. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Taverne Edelweiss

Weet je wat zo jammer is? Het is een Zwitsers/Oostenrijks restaurant met personeel in een dirdln wat echt klasse is, maar wat ik dan jammer vind is dat je dan Engelstalige (rock)muziek hoort. Hier hoort in ieder geval Duits/Oostenrijkse muziek. Dus ergens klopt er dan iets niet in je gevoel, waardoor je dan andere dingen kritisch gaat beoordelen zoals koude frites en andere kleinigheden die je anders door de vingers ziet omdat het plaatje klopt. Erg jammer, gemiste kans.

3. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Bistro Ben

We komen regelmatig in deze bistro. Elke keer weer een geweldige gewaarwording. Zaak is erg gezellig, eten zo mogelijk nog beter. Hele prettige bediening met de nodige humor. En dat voor zo'n lage prijs. Deze prijzen zijn wij (helaas) niet meer gewend in de Nederlandse horeca.

Psst. Dit alles s.v.p. niet verder doorvertellen, de zaak zit nu al bijna altijd vol en dan wordt het nog moeilijker om te reserveren.

4. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Rotonde

Vorige week gegeten met onze (volwassen) kinderen. Wij zijn echt wel wat gewend en moet eerlijk zeggen....geweldig lekker gegeten. Ook de kinderen waren vol lof. Komen zeker terug. Prima personeel, gezellig en goed.

5. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Wok Masters

Hans

Gisterenavond na een lange reis bij deze wok in Zevenaar aangeland.

Het was er heel erg druk en ondanks dat wij gereserveerd hadden toch nog een half uur op een tafeltje moeten wachten voor ons 4en.

We zaten net te eten, werd ons dringend gevraagd of wij een ander tafeltje wilden nemen omdat men de onze nodig had!

Toch maar aan verzoek voldaan.

Nadat wij ons bordje hadden leeg gegeten en "nog voordat" wij het mes en vork neergelegd hadden, werden de borden al weggehaald. Dit tot twee keer toe zelfs. Aan het echte wokken zijn we helemaal niet toegekomen, omdat het zoals al eerder gezegd, heel erg druk was.

Het was voor ons een eenmalige ervaring. Komen hier nooit weer, slechte bediening door erg onervaren personeel. Lieten veel uit de handen vallen etc.

De smaak van het eten was goed, maar ja, je wilt ook gezellig uit eten.

Dus een eenmalige ervaring.

6,1
  6. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Basiliek
    Mediterraans Lochem

Heel erg gezellig restaurant met hele goede bediening en heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar en dat gaan we zeker doen.

7. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Oma's Restaurant

Al jaren ons huis-restaurant en dat zegt voldoende!

8. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Daily-in restaurant

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit en waar de anderen het vandaan halen, weet ik niet, maar wij vinden de eigenaar zeer vriendelijk en toegankelijk. Niets dan lof voor deze top tent.