• Lid sinds 18 mei 2014

1. -

Grandcafé Eemland

Eemnes

Hans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft gereageerd op een recensie van Grandcafé Eemland

Goedemiddag,

Ondanks ik verleden jaar schreef nooit meer uw restaurant te bezoeken, ben ik vandaag toch weer eens bij u langs geweest en moet ik mijn mening volledig bijstellen.
    Het regende, dus kwamen (/vluchtten :-))we vandaag rond 1 uur binnen. Kroketten brood besteld met de vraag of we ieder 1 kroket brood konden krijgen. We hadden niet zo veel trek.
    Met afrekenen rekende ik op een (verklaarbare) hogere prijs ivm het opdienen van 2 borden met alle toebehoren. Kroketten brood kost bij u € 7,50 en twee borden met 1 kroket ieder schatte ik op totaal € 10,00. U rekende echter dezelfde prijs (€ 7,50!). Deze kleine lunch was gewoon goed en de koffie was perfect. De bediening was ook erg vriendelijk.
    Mijn complimenten.
    Even zoeken in eet.nu of ik mijn negatieve bericht van verleden jaar nog kan rechtzetten. Dat heeft u wel verdiend en ben ik wel verplicht.
    Mijn dank en nu zeer zeker tot een volgende keer.

Mvg,
    Hans van der Mooren

2. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Grandcafé Eemland

Hans

Voor service/bediening een 1. Drinken we vanmiddag (zondag 18 mei 2014) op het terras een cappuccino, gooit een ober (een stagiair) een flesje icetea over m'n shirt en broek en excuseert zich. Vervolgens brengt hij een servet en vraagt direct, "wilt u nog iets drinken?". "Dat is attent", dachten we en zeiden we tegen elkaar, dat dit restaurant de huidige crisistijd begreep. Reken ik af bij een senior ober (wellicht zijn stage begeleider), worden alle 4 cappuccini berekend. Ik vraag uit de grap of dat inclusief de kosten voor het nu vieze servet is, krijg ik een lachje en opmerking, waaruit bleek, dat hij wist, dat de stagiair dat bij mij had gedaan. Bij het toch maar teruggeven van het servet ("anders komt u deze straks in de balans te kort"), krijg ik alleen een "dank u wel". Ik zeg nog, dat mijn broek en shirt nu plakken van de frisdranksuikers, maar er volgt zelfs geen excuus van deze ervaren ober. Wel van de stagiair, overigens. Deze is dus in feite een topverkoper. Dit was dan de laatste keer, dat we er kwamen.
    In eerdere recensies wordt er geklaagd over de bediening. Ik heb nu ervaren, waarom.
    Een teleurgestelde bezoeker uit Huizen