• Lid sinds 7 december 2011

Sumo

Breda

MagnEETcafé

Prinsenbeek

Hans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Sumo

Vanavond hier gegeten. Veel keuze in gerechten en alles komt ook snel door. Kwaliteit is goed. Echter de bediening is redelijk opdringerig. Ze doen er alles aan om zoveel mogelijk drank te verkopen, €2,60 voor een tapje is veel te veel. Bij het afrekenen vroegen ze zelf tot 3 maal toe of we het bedrag van de rekening wilde pinnen of extra wilde pinnen voor een fooi. Erg klant onvriendelijk. Hebben daarom geen cent fooi gegeven. Maar de fooi zit verwerkt in de absurde drank prijzen. Kwaliteit en sfeer zijn in orde.

2. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor MagnEETcafé

Afgelopen week maar weer eens geweest. Mijn eerste ervaring was matig tot slecht. Maar toch na een jaar weer eens geweest. De inrichting is prachtig, maar er waren slechts 3 tafels bezet. Het eten was zeer matig. Taaie carpaccio, met niet echt vers brood en enkel wat magarine. De mix grill was dramatisch, alles in 1 pan gebakken. Alles was daardoor erg droog. Koude borden en sausjes uit een tube. De frites waren ook niet smaakvol. Een nagerecht maar niet meer genomen. Om 21.00 uur waren we de laatste 2 gasten. Jammer, nu zal ik er niet meer heen gaan. 2 maal slecht gegeten. Voor de prijs kan je bij veel betere eetcafes terrecht. Bediening was zeer vriendelijk, maar niet echt commercieel.

2,4