• Lid sinds 30 oktober 2014

Rossetti II

Velp gld

Café Sint Jan

Arnhem

Hans Knakworst heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor Rossetti II

Ik word echt moe van de lyrische reacties op deze tent. Het middelmatige eten, de haastige bediening en het sfeerloze terras zou door niemand geaccepteerd worden tijdens een vakantie in Italië. Maar omdat er een italiaans (-achtig) eettentje in Velp zit gaan alle omwonenenden opeens heel romantisch doen.

2. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor Café Sint Jan

Absolute aanrader! Zakenrelaties uit noord, zuid, west en oost Nederland en zelfs uit de VS waren zeer positief. Heerlijke lunchgerechten en vooral de uitsmijter en gehaktbal zijn aanraders.

3. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor Goed. Proeven
    Internationaal Arnhem

In een ver verleden was hier nog redelijk eten te krijgen, maar inmiddels is deze tent verworden tot een absolute flop. Ze claimen Italiaanse, Mexicaanse en zelfs Cajun gerechten te kunnen koken, maar de kok lijkt niet zoveel van die culturen af te weten. En dan vragen ze ook nog schunnige prijzen voor bier uit een fles en weigeren ze een gratis karafje (kraan-)water op tafel te zetten. Flik dat eens in Italië, Mexico of Louisiana...

1,3
  4. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Rico
    Kleine eetwaren Arnhem

Een vaste factor op de Steenstraat. Heerlijk eenvoudig eten met een gezellige bediening en een leuk klein terrasje. Dus niet voor proleten die ingewikkeld willen doen om hun vrienden of zakenrelaties te imponeren... Broodje Rico met extra kaas is een aanrader!

5. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Na een lange dag werken is een snelle hap van NYP het recept voor een koude douche. De arme tieners in deze 'junk factory' kunnen er niks aan doen, want die moeten ploegen voor een slavenloon. Maar puur kijkend naar het eten zou dit soort tenten niet eens mogen bestaan. Trakteer een Italiaan op één van hun pizza's en je wordt de volgende ochtend wakker met een paardenhoofd in je bed...

1,2
  6. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor Mevlana

Wat een oplichters! Ik bestelde een döner schotel omdat ik ook friet, salade en een drankje (blikje) wilde en niet alleen een broodje döner. Toen mijn bestelling klaar was vroeg ik of er een drankje bij zit en kreeg ik te horen dat een schotel zonder drinken is. Ik moest €10 afrekenen en omdat ik haast had besefte ik even niet dat ik vies bedonderd werd. Thuis aangekomen bleek ik alleen een beetje vlees, een klef broodje, wat friet en een zielig hoopje salade te hebben voor die €10! Ik heb direct online de menukaart bekeken en toen bleek een döner menu (dus niet de schotel) maar €6,50 te kosten en dan krijg je een broodje döner, friet én een blikje fris naar keuze. Ze hebben dus niet alleen €3,50 extra gerekend, maar ook nog een drankje achtergehouden. Wat een zielig setje kruimeldieven. Het vlees smaakte redelijk, maar de bijsmaak was vies en bitter. Wat een oplichters!

7. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Heerlen

Een absoluut waardeloze tent! Traag, ongeïnteresseerd en ambitieloos personeel, ongekend slechte friet (slap, flauw, lauw) en bij de laatste drie afhaalbestellijgen ontbraken producten. Hoe moeilijk is het om een bonnetje van boven naar onder af te werken?
    Bespaar jezelf frustratie en geld; ga naar een van de vele andere eethuisjes in de buurt waar ze klanten wel waarderen.

2,4
  8. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor Anvers

Goede, enorm lekkere hamburgers! Bediening netjes en vriendelijk.

9. Hans  Knakworst's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  10. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor Milano
    Pizzeria Arnhem

Eerlijk gezegd haal ik voortaan liever een pizza bij de supermarkt... Als één plakje tomaat en één plakje salami in vieren gesneden worden en als 'extra' garnering moeten dienen dan zie je mij nooit meer terug. Wat een aanfluiting!

11. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor Warung Subur
    Kleine eetwaren Arnhem

Je komt hier natuurlijk niet voor de sfeer, maar puur voor het (afhaal-)eten. Enorm goed! Ik heb hier nog geen gerecht gehad dat tegenviel.

12. Hans  Knakworst's profielfoto
    Hans Knakworst heeft een recensie geschreven voor Spice 2.0
    Mediterraans Arnhem

Prima eten, daar kan ik kort over zijn. De bediening was daarentegen traag en liet zich nauwelijks zien (op 30-10-2014). Erg jammer, want daardoor kom ik niet graag meer terug ondanks dat ik nog best een keer van het eten zou willen genieten. Veel ruimte voor verbetering dus!

5,5