• Lid sinds 19 oktober 2011

De Drie Geboden

Barendrecht

De Wok van Ridderkerk

Ridderkerk

Hans Borremans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hans Borremans's profielfoto
    Hans Borremans heeft een recensie geschreven voor De Drie Geboden

Gisteren zijn we wederom wezen eten bij de 3 Geboden. We komen hier al vanaf het begin en komen hier zeker terug. We hadden allebei op aanraden het (betaalbare) weekmenu genomen, waar we absoluut geen spijt van hebben gehad. Nadat er een andere eigenaar is gekomen en met Ferry als gastheer, kunnen we concluderen dat de 3 Geboden een blijvertje is voor Barendrecht. Hij vraagt met oprechte belangstelling of alles naar wens is. Ga zo door.

2. Hans Borremans's profielfoto
    Hans Borremans heeft een recensie geschreven voor De Wok van Ridderkerk

Wij hebben vanavond (19 oktober 2011) met 7 personen (voor de eerste keer hier) prima gegeten. De bediening was uiterst correct en gastvrij, er werd regelmatig gevraagd of we wilden drinken. Op de kwaliteit van het eten was weinig aan te merken, de prijzen zijn incl. drank voor 2 uur zeker niet te hoog. 1 van de 2 koks achter de wok had zijn avond volgens mij niet. Hij werkte op de automatische piloot, er zat weinig emotie in die man. Zijn collega kok was gelukkig wel spraakzamer. Op de nota werd onze dochter van 11 jaar als volwassen gerekend, wat zonder morren gecorrigeerd werd. Deze zaak is uitermate geschikt voor mensen met een klein budget. Ik zie ons hier zeker nog een keer terugkomen. Mijn complimenten, ga zo door.