• Lid sinds 25 december 2018

1. 3,8

Bij Bomans

Heemstede
Nieuwe recensie

Hans heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans

Met de AH zegeltjes met korting gegeten. De keuze werd op een boodschappenlijstje voorgelezen. Het eten was pover en de doperwtjes uit blik. Het personeel deed haar best maar dachten dat de eigenaar Bomans heette, wat niet zo bleek te zijn. De rondbuikige baas/chef in een sjofele trui die zijn buik behoorlijk accepteerde, liep druk in het rond, verwelkomde gasten en maakte met iedereen praatjes behalve met ons. Er was duidelijk onderscheid tussen mensen die kennelijk uitstraalden geld te hebben en wij die kwamen eten met de kortingsactie van Albert Heijn. De gastheer keurde ons geen blik waardig en negeerde ons gezelschap volkomen. Als je mee doet met zo'n kortingsactie moet je dat zien als investering en juist je van je beste kant presenteren. Wij waren van plan Bij Bomans met kerst te gaan dineren maar na deze negatieve ontvangst en het slechte visitekaartje dat werd afgegeven hebben wij daar van afgezien. Bij Bomans? Godfried zou er een mooi verhaal over kunnen schrijven maar positief zeker niet. Ze laten zich enorm kennen. De bolbuikige gastheer voorop!