• Lid sinds 27 december 2015

3. 9

Het Kreitenhuys

Udenhout
Nieuwe recensie

Hans heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Het Kreitenhuys

Hans

Een gezellig restaurant met een prima keuken! Zeer vriendelijke bediening. We komen zeker weer eens terug.

Eén vorige recensie
  2. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Koppelpaarden

Hans

Regelmatig ook gewoon een bordje soep kunnen eten.
    Altijd een gezellige sfeer in De Koppelpaarden en vriendelijk personeel aanwezig.

3. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Voorkamer

Vanavond, 20-03-2016, daar weer eens heerlijk gegeten! Vlotte, vriendelijke bediening in een gezellig restaurant. Het voorgerecht bestaat uit allerlei kleine, leuk verzorgde, smakelijke hapjes. Het hoofdgerecht is altijd ruim voldoende en wordt met zorg en smaakvol opgediend. Het nagerecht is volgens de menukaart ook altijd verrassend. Bedankt voor de fijne avond! Hopelijk weer gauw tot ziens!

4. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Vlijmen

Al jaren kom ik Chinees - Indisch eten kopen bij hun afhaal punt. De bakjes zijn zorgvuldig samengesteld en tot de nok gevuld. Zelfs in een "eenvoudige" portie nasi goreng tref je veel ei, ham en verse groente aan. Leuk om te zien dat de eigenaar vaak zelf aan de balie staat en zo nodig assistentie verleend! Mede dankzij het personeel altijd een gezellige, gemoedelijke sfeer. De mensen zijn vriendelijk en zeer correct gekleed. Lotus - een fijn restaurant dat ik nog vaak zal bezoeken!

5. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Het Kreitenhuys

Vanavond samen weer eens heerlijk gegeten in restaurant - Het Kreitenhuys - in Udenhout. Rustige, fijne sfeer en goede bediening door vriendelijk personeel. De geserveerde gerechten smaakten ons ouderwets lekker! Hun eigen gemaakte tomaten soep kan ik iedereen aan bevelen; is werkelijk de beste soep die ik ooit geproefd heb!
    Bedankt en graag tot de volgende keer!

De nieuwste recensie