• Lid sinds 12 juli 2015

By Bouma

Appelscha

Hans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor By Bouma

Hans

Vandaag op het terras gezeten van Bij Bouma. Wij zitten hier wel vaker omdat het terras op een leuk punt ligt en wij hier in het verleden ook best goed aten. We bestelden 2 biertjes en kregen deze na verloop van tijd geserveerd. Zonder schuim en zonder koolzuur gewoon morsdood bier. Toen wij het meldde bij de serveerster zei deze daar kan ik toch niks aan doen. Wij gaven dat ze het even binnen moest doorgeven zodat we bij het volgende biertje wel schuim en goed bier kregen.
    We bestelden stokbrood met kruidenboter en een portie bitterballen. Deze werden gebracht met een nieuw besteld biertje. Helaas weer zonder schuim en koolzuur. Het stokbrood met kruidenboter was heerlijk. Bij de bitterballen zaten er twee die er wat anders uitzagen andere kleur en ze roken ook niet heel fris. Na voorzichtig een hapje te hebben genomen bleken deze gewoon bedorven te zijn. Wij meldden dat bij een serveerster. Zij riep och wat erg en liep weg. Wij dachten ze komt zo wel terug met een excuus of verklaring. Maar nee hoor we werden compleet genegeerd. Er werd zelfs niet meer gevraagd of wij nog wat wilden drinken.
    Na een half uur gezeten te hebben vroeg ik maar de rekening. Ze noemde het bedrag en ik vroeg wat er met de bitterballen gebeurde en aan de hand was. Ik mocht ze gewoon betalen, want in de keuken hadden ze uit een doos een bitterbal gebakken en die was goed. Ik zei neem deze mee en laat ze proeven maar de serveerster reageerde hier alleen op nou dan haal ik ze er wel af hoor. Het gaat mij niet om korting te krijgen. Het gaat mij er om dat er normaal gecommuniceerd wordt en als er iets niet goed is dat er gewoon gezegd wordt; 'Het klopt, het is niet goed en we gaan het oplossen.'
    Naar mijn mening loopt er personeel die geen gastvrouwen zijn en alleen maar geld lopen te verdienen. 1 meisje riep naar iedereen; 'Ik breng alleen maar drankjes naar tafels. Als er iets niet goed is, moet u iemand aanschieten met een apparaat om op te nemen. Ik weet nergens van.' Slecht personeel voor een volgens mij nog steeds leuk restaurant waar je gezellig en leuk kon eten. Ik denk dat we dit jaar maar overslaan om er nog te gaan zitten.

5,3