1. Super gegeten hier. Met een bon van ticketveiling dus vroeg me af hoe het zou zijn. Wij hadden niet de keuze uit het hele menu maar voldoende keuzes om een volwaardig drie gangen menu samen te stellen. Werden verwend met een heerlijke amuse (bietensoepje). Daarna gekozen voor gerookte forel en zalm, deze werd geserveerd met stokbroodje en sla. Het geheel werd heel appetijtelijk geserveerd en was ruim voldoende. Mijn vriendin koos voor de kippenlevertjes welke netjes in een pannetje werden geserveerd met ook salade erbij. Hoofdgerecht hebben we hetzelfde gekozen, evenals het nagerecht. Varkenshaasje gevuld met kruidenkaas en omwikkeld met spek. In een woord heerlijk. Daarbij werden wedges, spruiten en sla geserveerd. Jus in een apart glaasje. Als dessert kersen clafoutis lekker uit de oven met ernaast slagroom en kersenijs. Hier komen wij zeer zeker nog eens terug. Compliment voor bediening en kok.

2. Idyllische omgeving. Het restaurant ook helemaal in de kasteel stijl van het dorp. Binnen komt de warme sfeer je tegemoet. Ondanks de vele eters blijft er toch een gemoedelijke huiskamersfeer. Personeel wat je netjes begroet en ondanks de drukte ieder de benodigde aandacht en tijd weet te geven. Geen lange wachttijden en glazen op tijd gevuld. Wij hebben gekozen voor een Wildmenu. Voorgerecht drie op een rij: combinatie van eendenpate, hertenham en wildzwijn coppa met cumberlandsaus. Hoofdgerecht: een combinatie van gegrilde hertenbief, wild zwijn bief en haasfilet met een sausje van steranijs, garnituur van salade, spruitjes (beetgaar) aardappelpuree en aardappelkroketjes. Als toetje een proeverij van nagerechten: Bosvruchten en chocolade ijs, slagroom met marshmallow, wafel met warme kersen en een creme brulee. Vlees alles heerlijk mals, rest goed op smaak en temperatuur. Enige minpuntje: Er mag iets meer op de combinatie van sauzen vleessoorten gelet worden m.i. maar smaken verschillen natuurlijk. Een locatie om te onthouden!

3. Vandaag gelunched. Begonnen met een heerlijke smoothie, daarna een pot lekkere witte thee een schaal met sandwiches (vier verschillende soorten) heerlijk versbrood lekker belegd, een salade (lekker fris), en als toetje twee lekkere stukjes gevulde chocolade. Alles leuk geserveerd op engels porcelein. Interieur is best gezellig. De ontvangst en bediening leuk. Wij hebben boven gegeten waar het erg koud was. Er zaten nog twee andere stelletjes die het ook koud hadden. Op onze vraag werd verwarming hoger gezet en helaas duurde het tot wij gingen voor de temp. een beetje aangenaam werd. Groot minpunt is het formaat van de tafeltjes. 50x50. Groot genoeg voor een kop thee maar echt niet voor een lunch. Ons geluk dat het niet druk was dus wij hebben het tafeltje naast ons ook gebruikt. Kortom entourage kan beter maar waar het om gaat is super!

4. Internationaal Bunnik

Denk de eerste beoordeling sinds de overname. Wij wilden via een groupon dit restaurant wel eens proberen. Vol verwachting met vieren op zondag 24 november hier naar toe. Wat wij kregen was niet het beloofde vijfgangen menu maar een proeverij ons inziens. Ondanks het meegeserveerde brood gingen we allemaal met trek naar huis. De kwaliteit van het geserveerde was zonder uitzondering goed. Het voorgerecht; een stukje vis ter grootte van een pink vingerkootje op een paar blaadjes sla en een krulletje saus. Soep was heerlijk en gelukkig een normale portie. Tussengerecht wederom vis gesneden in driekhoekje van twee bij twee cm met wederom beetje sla. Hoofdgerecht mag de naam niet hebben, twee stukjes kalfslende van vier bij vier cm (overigens heerlijk van smaak) klein beetje sla en twee asperges. Geen side plates. Nagerecht bestond uit drie leuke amuseglaasjes met verschillende smaakjes toetje. Gelukkig tijdens het wachten vooraf voor iedereen een stukje brood met tapenade. Het totaal van de gerechten buiten de soep om heeft de twee ons niet gehaald. Des te wranger als je om je heen mensen ziet die buiten groupon om bestellen en waar lekkere volle goed uitziende borden naar toe worden gebracht. Vervolgens ga je de drankrekening betalen die ik per ongeluk bij het vertrekken nakijk. Blijkt hierop ipv van twee glazen rose een glas en een fles te staan. Buiten de andere genuttigde drank om. Dit is bij reclamering netjes terugbetaald maar toch was dit een extra domper op een voor ons vieren zeker geen geslaagde avond. Nooit meer Rodaen. Thuis hebben we een bosche bol genuttigd om de trek te stillen.

5. Met enige scepsis vanavond voor de eerste keer geweest.
    Maar dit was volledig onterecht. Hele nette vriendelijke bediening, Het voorgerechten palet genomen ( hmm kan er nog van nagenieten) Hoofd Black Angus steak, goed medium en bijtgare groentes erbij, en als toetje de flensjes met vanilleijs en grandmanier (aanrader) alhoewel de tiramisu van mijn man ook niet te versmaden was :-)
    Zeker een goede reden om terug te komen.

6. Gezellig huiselijk tapas restaurant. Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is ons favoriete gezinsrestaurantje. Heerlijk ongedwongen genieten van elkaar en het lekkere eten. Keer op keer gewoon goed.

Onbeperkt tapas voor een super prijs. En kiezen wat je lekker vindt, niet wat men je voorschotelt. Worst of gamba's, varkenshaasje of gev. champignons, keuze genoeg.
    Echt een aanrader, wel even bellen van tevoren omdat het restaurant niet zo heel groot is.

Smakelijk eten!

7. Chinees-Indisch Houten

Voor mij na een paar miskleunen hoeft het niet meer. Eten vaak slecht van smaak. Heel erg wisselend. Porties niet al te groot.

Bediening afstandelijk. Nee, dank U.

4,7
  8. Chinees-Indisch Odijk

Super afhaalrestaurant. Al 22 jaar onze favoriet. Nog geen betere gevonden. Kwaliteit contant goed. Service altijd met een smile:-) Hele mooie porties. Snelle bediening. Ongelofelijk dat ze het telkens weer voor elkaar krijgen.

Kortom een TOPPERTJE!