• Lid sinds 20 oktober 2009
  • Leeftijd: 62

ik ben een lekkere critische eter, lekkere dingen wil uitproberen wat ik ergens gegeten heb. Zonodig het recept vragen.

Niki

Weesp

Plaka

Weesp

Burger King

Bruchem

Hanneke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hanneke 's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor Niki
    Grieks Weesp

Wat heb ik vreselijk slecht daar gegeten, wij zijn echte Griekse eters we weten waar we over praten om misselijk van te worden de borden zijn ook voor driekwart terug gegaan.De melitzane salade smakeloos nat , nee we hebben er gezeten maar we weten veel betere Griekse restaurants te vinden. Dit was niet te pruimen.

1,9
  2. Hanneke 's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor Plaka

Wij hebben vanavond 20 october 2009 bij Plaka in Weesp gegeten. Het was heerlijk, grote portie's, goede bediening, regelmatig vragen of alles naar wens was. Koffie van het huis na. Een echte aanrader om er een keer naar toe te gaan.

Wij komen er nu al zo'n 10 jaar en we hebben nog nooit iets gehad waarvan we zeggen, neen het smaakt niet, het is koud of wat dan ook. Ik zal zeggen, ga er lekker naar toe en ervaar het zelf en je zult zien, je wilt naar geen ander Grieks restarant meer.

3. Hanneke 's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor Burger King

In 1 woord slecht.
    We hadden die nieuwste met uienringen en die spicie. De broodjes waren echt oud, tot twee keer aan toe het verkeerde gekregen.
    Onvriendelijk personeel en niet klantgericht.
    Jammer, de vlg keer rijden we door,
    met vriendelijk groet,
    H. Schrauwers.