Activiteiten van hanneke

1. hanneke's profielfoto
    hanneke heeft een recensie geschreven voor Airport Hilversum

Wij werden uitstekend geholpen door 2 leuke meiden, er werd telkens gevraagd of het in orde was en of er nog iets aangevuld moest worden (en dat met een groupon bon voor kaasfondue!). Het eten was heerlijk, zowel de fondue als de frites en de rauwkost. Met een ondergaande zon, een glaasje wijn en de muziek op de achtergrond was het net vakantie. In de zomer komen we op een zonnige dag lekker lunchen!

2. hanneke's profielfoto
    hanneke heeft een recensie geschreven voor De Poort van Twente

Via eet.nu voor dit restaurant gekozen tijdens een weekendje weg. De cijfers logen er niet om, en terecht!
    Ik heb heerlijke sliptongetjes gegeten en mijn dochtertje koos zoals altijd voor een tosti.Het was lekker weer en we hebben dus buiten op het terras gezeten, dat al snel helemaal volliep.De sfeer was gezellig en het personeel (vader en zoon?) helemaal top.Een restaurant om weer voor terug te komen!

3. hanneke's profielfoto
    hanneke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op De Haven

Wat ontzettend jammer dat dit restaurant, dat zo leuk aan de jachthaven ligt, niet echt lekker eten serveert.De carpaccio werd veel te warm geserveerd en daardoor heb ik er s'nachts nog lang last van gehad. Het mosselpotje was redelijk maar wel veel lege exemplaren.
    De bediening was absurd traag .We hebben ongeveer 1,5 uur op het eten gewacht, ik heb de indruk dat hier altijd stagiaires rondlopen,
    De prijzen zijn dusdanig hoog, dat ik de prijs-kwaliteit verhouding een dikke onvoldoende geef.

4. hanneke's profielfoto
    hanneke heeft een recensie geschreven voor Andermaal

Met vriendinnen topavond beleefd mede dankzij het heerlijke eten, fijne sfeer en leuke bediening. Bedankt!

5. hanneke's profielfoto
    hanneke heeft een recensie geschreven voor De Bommel
    Nederlands Sneek

Met groupon een ontzettend leuke avond gehad in dit gezellige restaurantje. Het eten was uitstekend, vooraf carpaccio, voor mij daarna een werkelijk heerlijke Boeuf Bourguignonne en mijn partner de zalm. Als dessert hadden wij het speculaasijs, erg lekker. De bediening van Dennis was buitengewoon, hij probeerde het echt ons naar de zin te maken. En dat is gelukt!
    Als we weer in de buurt zijn komen we graag terug.

6. hanneke's profielfoto
    hanneke heeft een recensie geschreven voor De 4 Heeren
    Internationaal Nijmegen

Maandagavond met mijn 10-jarig dochtertje heerlijk en gezellig gegeten.
    Ik had sliptong met frites en een uitstekende komkommersalade en mijn dochter die niet veel eet, had een volwaardige maaltijd aan een tosti met garnituur.
    Nadat zij een cassis had gedronken vroeg zei daarna om water. Er werd niet onmiddellijk een flesje water open getrokken, maar gewoon kraanwater gegeven. Komt toch plezierig over!
    Alles was gewoon prima in orde, voor herhaling vatbaar dus.

7. hanneke's profielfoto
    hanneke heeft een recensie geschreven voor Boven de Rivieren

Heb hier al meerdere keren gegeten en altijd voortreffelijk!

Eten bij een jachthaven geeft een extra leuk tintje.

8. hanneke's profielfoto
    hanneke heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Hoed

Dit was zeker niet voor herhaling vatbaar. Ik had een clubsandwich waar vrijwel geen mayonaise opzat en dus smakeloos en droog was. Mijn partner had een kabeljauw besteld voor 15,50 euro bestaande uit een stukje vis, een stronkje broccoli en 2 worteltjes in een diep bord. Verder niets erbij..

Het meisje in de bediening zag aan onze gezichten denk ik dat we niet echt genoten en heeft ook niet gevraagd of het smaakte. Nooit meer.

1,8