• Lid sinds 11 december 2013

1. 10

La Siciliana

Wijk bij Duurstede
Nieuwe recensie

Hanna heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Hanna's profielfoto

Beste Gast,
    Wat vervelend dat uw ervaring bij A la Minute niet naar uw wens was. Ik begrijp dat het voor u erg vervelend is. De dag dat u kwam was op het Eemplein een grote evenement namelijk film aan de Eem, daardoor waren de bezoekers van het Eemplein meer dan 4 duizend.
    Bovendien door het evenement was het opstelling van ons terras en de tempo met de drukte erg anders dan gewend.
    Het wachttijd was uiteraard ongeveer gemiddeld 35 minuten voor eten.
    Wij liepen met vier bediening personeel en ons team in de keuken deed allemaal z’n best.
    Excuses voor het ongemak en hopen wij op uw begrip.
    Team A la Minute

2. Hanna's profielfoto

Beste gast,
    Hartelijk dank voor uw feedback. Al onze gerechten worden vers bereid door onze Italiaanse chefs. Wat de risotto betreft die bereiden wij voor als “half gaar” één uur voor dinertijd. Op bestelling voegen wij de verse groenten erbij en maken wij het gerecht op smaak. Op deze manier hoeft u niet lang te wachten op uw gerecht en blijft deze ook lekker vers.

Met vriendelijke groet
    Team A la minute

3. Hanna's profielfoto
    Hanna heeft gereageerd op een recensie van Oliva

Beste Ed,
    Hartelijk dank voor uw feedback.
    Jammer dat uw ervaring bij ons restaurant niet naar wens was. Wij gaan uw verbeter punten bespreken in de team. En wij zullen alles eraan doen om de herhaling van deze klachten te voorkomen.
    Met vriendelijke groeten
    Team Oliva

4. Hanna's profielfoto

Beste heer Bokhorst ,
    Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer dat uw ervaring bij ons restaurant niet naar wens was.
    Bij onze keuken werken wij uitsluitend met verse ingrediënten en huisgemaakte sauzen en desserts. onze gerechten zijn altijd dagelijks vers voorbereid met liefde en passie voor de Italiaanse keuken. Wij staan zeker ook open voor verbeter punten.
    Met vriendelijke groeten,
    Team A La Minute

5. Hanna's profielfoto

Beste gast,
    Hartelijk dank voor uw feadback. Erg jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Uw kinderen waren gelukkig blij met de pizza en u gaf aan dat die van u ook lekker was. De kinderen namen zelf de rest van de pizza mee naar huis en dat is voor ons een goed teken. De tafel die u had aangewezen was na 50 minuten van u aankomst gereserveerd voor een grote gezelschap. Wij wisten niet van te voren dat u binnen 40 minuten klaar zou zijn. Het is dus een misverstand.
    Wij hopen u weer te zien in ons restaurant.

6. Hanna's profielfoto
    Hanna heeft een recensie geschreven voor La Siciliana

Heerlijke pizza en lekkere ossenhaas. Bediening is vriendelijk en het restaurant ziet er leuk uit.
    Een aanrader.

Meer activiteiten